LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sebastien`s slaapkamer.

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 15]

301Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:34 am

Noah

Noah

'In dat geval ben ik heeeel stout.' Noah knikte. 'Ja, heel, heel stout.'

302Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:36 am

sebastien

sebastien

Sebastien ging naast noah liggen. 'In dat geval zou ik op houden.' Hij stak zijn tong uit.

303Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:39 am

Noah

Noah

Noah keek even verbaasd na zich voor hij zijn hand uithaalde en Sebastien plagend op zijn arm sloeg, niet al te hard. 'Bastard.'

304Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:40 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte. 'Je wil meer he.'

305Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:41 am

Noah

Noah

Noah rolde met zijn ogen. 'Doh, anders was ik hier aaaallang nietmeer.'

306Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:43 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek hem aan. 'Dat hoeft niet persee, maar ik zou zegge kom maar halen wat je wil.' Hij keek noah uitdagend aan.

307Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:45 am

Noah

Noah

Noah maakte een gefrustreerd geluidje en klom bovenop hem. Hij trok in vlugge beweging zijn boxer omlaag, geen zin meer in het getease.

308Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:47 am

sebastien

sebastien

Sebastien lachte en drukte nog een kus in zijn nek.

tamdamtadam XD

309Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:47 am

sebastien

sebastien

ik ga slape trouwens.

310Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 9:49 am

Noah

Noah

Lalala laten we lekker doorspoelen na hierna~

Welterusten!

311Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 5:52 pm

sebastien

sebastien

is goed.

Sebastien glimlachte naar noah en probeerde weer aan normale ademhaling te krijgen. Hij legde zijn handen onder zijn hoofd.

bleh inpiratieloos

312Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. zo mei 13, 2012 10:36 pm

Noah

Noah

Noah legde zijn hoofd op Sebastiens borstkas, want zo schattig is ie gewoon.

313Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 3:50 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek noah aan en drukte een kus op Zijn achter hoofd. 'Kleine viespeuk van me.'

314Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 3:55 am

Noah

Noah

Noah keek hem aan en grinnikte. 'Alsof je daar problemen mee hebt.'

315Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 3:58 am

sebastien

sebastien

Sebastien schudde zijn hoofd. 'Daarom zeg ik het ook. Geef toe dat ik je ergens wel het zetje heb gegeven die je nodig hebt of niet?'

316Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:01 am

Noah

Noah

Noah knikte. 'Misschien wel, ja.' Hij was normaal gesproken een enorme prude.

317Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:03 am

sebastien

sebastien

Sebastien haalde een hand onder zijn hoofd verdaan en liet die door de haren van Noah gaan.

318Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:03 am

Noah

Noah

'Weetje dat ik zeker drie kwartier over dat kapsel doe?' zei Noah. 'Dat kapsel wat jij even heel mooi verneukt hebt.'

319Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:05 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek hem lachend aan. 'Je moet niet zo veel om je haar geven dat doe ik ook niet.' Hij sloot kort zijn ogen en genoot nog even van het moment.

320Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:06 am

Noah

Noah

Noah trok een wenkbrauw op. 'Niet.. Niet om mijn haar geven?' herhaalde hij. Maar zijn haar was belangrijk! Als het niet goed zat dan zag hij er niet uit. 'Hoe doe je dat?' vroeg hij en hij draaide een plukje van Sebastiens haar rond zijn wijsvinger.

321Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:09 am

sebastien

sebastien

Sebastien opende zijn ogen en zuchtte. Daar ging zijn perfecte moment. Hij keek schuin naar noah. 'Hoe ik wat doe er zo goed uit zien bedoel je?' Hij stak zijn tong uit en haalde zijn schouders op. 'Ik weet niet waarom ik er knap enz uit zo, ik weet dat ik me haar gewoon laat zitten hoe het zit, als je toch weet dat het steeds niet zat als je er mee bezig bent, waarom dan nog moeite er aan doen?'

322Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:12 am

Noah

Noah

'Niet zo ego,' zei Noah lachend. Hij keek jaloers naar het haar. Zat zijn haar maar goed als ie opstond! Maar nee, dan was het een warrige hoop halve krullen. Hij legde zijn hoofd weer neer en zuchtte. Oneerlijk!

323Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:16 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek hem aan. 'Misschien toch eens een goed idee om een machine te bouwen zo dat je dingen kon ruilen met mensen.' Hij kneep noah ligt. 'Dan mocht je alles van me hebben.'

324Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:18 am

Noah

Noah

'Oh dan kon ik elke dag van hoofd veranderen!' Leuke afwisseling. 'Moet ik wel eerst veel mensen opsluiten,' zei Noah daarna bedenkelijk. 'En in dat geval wil ik je.. euuh..' Hij liet zijn ogen even over Sebastien heenglijden. 'Neus.'

325Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 13 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. ma mei 14, 2012 4:20 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte. 'je mag alles van me hebben wat je wil, ik heb niet zo veel waarde aan dinge.' Hij slikte daar had zijn vader wel voor gezorgt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum