LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Melgior's slaapplaats

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 11:41 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte even om haar conclussie. 'California, even in texas gewoond, maar toen kwam ik al snel hierheen.' Zei hij, en hij tikte zijn sigaret even af waarna hij nog een hijs nam.

52Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 11:45 pm

Mirre

Mirre

"Waarom zo snel weg uit texas? Was het niet leuk?" California en Texas, het klonk zo gaaf, maar dat zou ze niet zeggen, dat hoorde hij waarschijnlijk al van iedereen. En als je er vandaan komt is het vast heel gewoon en normaal.... Ze dronk haar theekopje leeg en draaide de stoel naar het bureau om haar kopje daar neer te zetten. Snel draaide ze weer terug om zijn antwoord af te wachten...

53Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 11:53 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior glimlachte. 'Ik kreeg deze opleiding aangeboden, een kans die je niet kan laten liggen. Vooral als je erover na denkt dat ik nooit echt het.. Wel, het brave school jongetje ben geweest.' Zei hij met een grijns.

54Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 12:00 am

Mirre

Mirre

"Dat heb je dan toch goed voor elkaar gekregen" Hoe meer ze over hem te weten kwam, hoe meer ze zich in hem ging interesseren. Ze draaide wat heen en weer op de stoel, daar vroeg die stoel gewoon om, waarom kon ie anders draaien...

55Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 12:05 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte toen maar en blies de rook uit waarna hij een slok thee nam. 'En jij, hoe kwam jij hier terecht?'

56Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 3:17 am

Mirre

Mirre

Ze zuchtte, "Ik hield het thuis niet meer uit." Ja, het was echt een ramp bij haar. De privacy was ver te zoeken. Ze zat liever buiten dan binnen, en of dat nu echt de bedoeling is van een huis.... Hoe zou zijn achtergrond eruit zien? Uit wat voor gezin zou hij komen......

57Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 5:09 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte al hijs nemende waarna hij even zijn knokkels knakte. 'En hier voel je je dus wel op je plaats neem ik aan?' Vroeg hij met een vriendelijke glimlach in zijn ogen.

58Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 9:02 am

Mirre

Mirre

Ze knikte "ja zeker, al ken ik nog niet zo heel veel mensen" Ze draaide een rondje met de stoel en bekeek zijn kamer eens goed,..... ( ik kan niets beschrijven, omdat je nog geen plaatje hebt, maar stel je hier maar een beschrijving van de kamer voor ;p) Ze glimlachte "je heb je kamer leuk ingericht" was haar uiteindelijke conclusie...

59Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 9:41 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte even. 'Het is.. Wel, basic, ik snap niet waarom je je kamer vol kleuren zou gooien. Het zou enkel afleiding zijn.' Zei hij met een glimlach en hij drukte zijn sigaret uit en nam de laatste slok van zijn thee.

60Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 9:47 am

Mirre

Mirre

Ze besloot hem maar niet te vertellen dat het haar idee was om haar kamer vol te plakken met foto's, nee dat leek haar niet van toepassing op dit moment. "ik ben het niet helemaal met je eens, maar voor een kleurloze kamer heb je het leuk gedaan" ze glimlachte en maakte nog een rondje op de stoel..... "bespeel je een muziek instrument?" vroeg ze hem...

61Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 10:16 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte naar de piano in de hoek van de kamer en trok zijn gitaar onder zijn bed vandaan. 'Jij?' Vroeg hij met een glimlach.

Ieeeh kort, maar mijn inspiratie is even ver te zoeken haha.

62Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 10:22 am

Mirre

Mirre

Ze keek vol bewondering naar de piano. Hoe kon ziedaar over heen hebben gekeken.... Ze schudde haar hoofd. "Ik wilde wel op les, maar mijn moeder vond het nutteloos daar geld aan uit te geven." ze keek hem sip aan..... " wil je een stukje spelen" haar enthousiasme kwam langzaam opborrelen...

63Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:00 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte en trok een van zijn schouders een stukje op . 'Wat wilt u horen?' Vroeg hij terwijl hij al op stond en richting piano liep. Hij ging op het krukje zitten en schoof een stukje op. Hij klopte langs zich als teken dat ze erlangs mocht komen zitten.

64Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:05 am

Mirre

Mirre

Snel stond ze op en met een huppeltje liep ze naar hem toe en ging ze naast hem zitten. "Speel maar iets, iets vrolijks" ze glimlachte breed en keek enthousiast naar de toetsen van de piano, alsof ze straks van de piano af zouden dansen....

65Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:11 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte, kakte zijn knokkels even en begon met het spelen van Swipesy Cakewalk. Een erg vrolijk deuntje. Hij bewoog met zijn schouders en armen ligt mee op de muziek, niet overdreven erg, gewoon zoals piano spelers dat deden. Ook zijn hoofd bewoog ligt mee met de muziek. Hij keek ondertussen lachend naar haar.

Ik kan nog geen youtube links sturen omdat ik een ''new member'' ben, ieeeh, zoek anders maar even op: Swipesy Cakewalk Scot Joplinn, dan heb je een idee wat het was haha.

66Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:21 am

Mirre

Mirre

Wauw, een jongen die speciaal voor haar een liedje speelt... Niet heel speciaal, want ze had er zelf om gevraagd, maar toch... Ze werd vrolijk van de muziek die hij speelde,... Het klonk als oude muziek, zo'n deuntje dat werd gebruikt in stomme films... Ze lachte, doordat ze vrolijk werd,...

67Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:26 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior speelde de laatste paar noten met zijn handen nét iets hoger op getild dan de recht van het deuntje en keek toen even lachend naar haar. 'Tevreden?' vroeg hij

68Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:29 am

Mirre

Mirre

Ze knikte al glimlachend en keek hem bewonderd aan. "Het was prachtig" Haar glimlach bleef nog wel even op haar gezicht, die had hij er nu wel voor een tijdje opgetoverd."Zit je hier ook voor je piano kunsten?" vroeg ze nieuwsgierig...

69Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:35 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte. 'Onder andere, ik heb een muzikale aanleg.' Zei hij en hij begon zich af te vragen of ze wel iets aan zingen deed. 'Mijn zangstem is helaas, vind ik persoonlijk en uit ervaringen, niet carrière waardig. Zing jij?'

70Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:41 am

Mirre

Mirre

Weer schudde ze haar hoofd. Ook dat kon ze niet. Ze was gewoon geen muziektalentje, of misschien wel, maar had ze het nooit ontwikkeld. Dat kon, dat had ze eens gelezen... Er had iets gestaan van 'ieder heeft een talent, maar dit moet hij wel ontwikkelen' iets in die trant. dat had ze onthouden.... één van de weinige dingen die ze wel onthoudde, waren de dingen die nutteloze informatie verschaffen, dingen die je nergens voor nodig hebt, die je toevallig een keer gelezen hebt.... "Nee, zingen moet je niet aan mij overlaten, dan breken de glazen straks nog, door al die valse tonen." Ze zong wel, best wel veel eigenlijk,.. Maar dan alleen als ze alleen was...

71Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:45 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte even. 'Nu heb je me iets te bewijzen.' Zei hij, en hij stond op om uit het keukentje een van de wijn glazen te pakken. Hij zetten deze bovenop de piano en begon het deuntje van het liedje Boyfriend van Justin Bieber te spelen er vanuit gaande dat ze de tekst wel zou kennen.

72Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:49 am

Mirre

Mirre

Ze herkende de melodie wel, maar tekst wist ze niet,... Van wie was dit nummer ook al weer.... Ze kon even niet op de artiest komen en de tekst kwam ook niet in haar op.... Misschien kwam het doordat je in een nummer ook altijd een drum enzo hoort, en nu is het alleen piano.... "Van wie is dit?" vroeg ze aarzelend.... Echt zin om haar valse stem te laten horen had ze ook niet... Ze schaamde zich nu al en ze had nog geen noot gezongen.

73Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:52 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior gaf er geen antwoord op en begon gewoon het liedje Bubbly van Colby te spelen, iedereen kende dat liedje en zo kon ze er niet om heen. Hij besloot zijn ogen te sluiten zodat ze minder het idee had dat hij erbij was.

74Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 11:56 am

Mirre

Mirre

Ohnee, dit nummer kende ze wel, wat een afgang, ze kreeg bijna geen woord uit haar mond,.... toch begon de tekst zich vanzelf af te spelen in haar hoofd. In haar eigen kamer, wanneer ze alleen was, zou ze het nummer voluit hebben meegezongen, maar dit was gewoon anders... Heel zachtjes bijna fluisterend begon ze met zingen, steeds bij iedere zin iets harder, tot normaal geluids niveau,... Oke, het tweede refrein, nu had hij het toch al gehoord. Ze zong normaal verder en haar rode hoofd trok langzaam weg naar huidskleur....

75Melgior's slaapplaats - Pagina 3 Empty Re: Melgior's slaapplaats za mei 12, 2012 12:01 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior glimlachte en aangezien dat hij dacht dat ze zich hierdoor beter zou gaan voelen begon hij de achtergrond zang te doen en hier was zijn stem perfect voor. Het was dan wel niet solo waardig, maar als achtergrond zang klonk hij echt goed.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum