LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Melgior's slaapplaats

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 2:02 am

Iluna

Iluna
Admin

Iluna knikte en stond op, waarna ze de lege glazen oppakte. "Bij de bar?" vroeg ze en ze zette de glazen in het keukentje. "Dan zie ik je daar." zei ze en ze aarzelde even, maar gaf hem toen toch een korte knuffel.

https://la-arts.actieforum.com

27Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 2:05 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior nam snel de glazen over en zetten deze in het keukentje, hij was niet vanplan het haar op te laten ruimen. Hij glimlachtte en knuffelde terug met een arm en liet die hand daarna in zijn broekzak glijden, hij glimlachtte en knikte. 'Hoelaat?' Vroeg hij.

28Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 2:12 am

Iluna

Iluna
Admin

Iluna haalde haar schouders op. "Een uur of 8?" stelde ze voor en ze pakte haar tas op van de grond. "Of heb je dan nog iets anders te doen?" vroeg ze en ze veegde een lok haar voor haar ogen weg.

https://la-arts.actieforum.com

29Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 2:16 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior schudde zijn hoofd. 'Acht uur is prima' zei hij en hij hield glimlachend de deur voor haar open. 'Uitkijken waar je loopt hé' Zei hij met een grijns waarna hij haar even na keek en daarna de deur achter haar sloot. Hij draaide terug en liep gelijk terug naar zijn piano.

30Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:07 am

Mirre

Mirre

Mirre liep, verdwaald met haar hoofd in andere gedachten, verhalen en ideeën, zo de jongenszaal in. Ze dacht aan haar vader, haar arme vader, die ze in de steek had gelaten bij haar gestoorde moeder en zus.... Hoe zou het met hem zijn? Zou hij ook al gevlucht zijn? Ofnee, daar is hij te laf voor... Ze zou maar eens wat foto's moeten gaan ontwikkelen, opsturen naar een foto zaak ofzo, zodat ze haar kamer nu eindelijk eens vol kan plakken, Ja dat is wat ze altijd al gewild had, een kamer voor haar zelf. En nu had ze hem eindelijk. Ze opende de deur en liep naar binnen, maakt wat danspasjes op de maat van de muziek en plofte op het bed neer..... Muziek?.... Hier klopte iets niet. Ze keek nu pas echt goed in het rond, dit was haar kamer niet?... Dit was zelfs niet een kamer van een ander meisje, maar duidelijk eentje van een jongen, zou ze nog stiekem weg kunnen sluipen voor hij het door had?....

31Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:15 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior kwam net op zijn gemakje uit de douche lopen, een handdoek losjes om zijn middel. Hij had geen verkeerd lichaam, geen duidelijk wasbordje maar je zag wel wat lijnen. In andere woorden: Als hij meer zou sporten en eraan zou werken, zou hij zonder veel moeite een heel gespierd lichaam krijgen. Hij was gewoon vreselijk lui. Hij keek even vreemd op toen hij al fluitend zijn kamer in liep en er een meisje nogal verward om zich heen stond te kijken. hij lachtte even en keek haar vragend aan.

32Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:22 am

Mirre

Mirre

Mirre werd knal rood toen de jongen in kwestie de kamer al weer in kwam. Ze betrapte zichzelf op staren. En keek direct daarna naar de grond. Ze stond snel op van het bed. "Sorry, ik was de verkeerde kamer in gelopen" Ze probeerde nog wat te glimlachen naar hem, maar haar rode hoofd sprak boekdelen. Ze schaamde zich kapot.... Hoe kreeg ze het voor elkaar een jongenskamer in te lopen en dan ook nog eens bij eentje die net stond te douchen. "Ik moest maar eens gaan, Sorry nogmaals" Ze liep naar de deur toe, keek toch nog een keer om. Hij was niet lelijk, zeker niet lelijk......

33Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:26 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte even. 'Heb ik je nu al afgeschrikt ja?' Vroeg hij even met een grijns waarna hij haar ogen even zocht. 'Kan ik je niets te drinken aanbieden?' Vroeg hij, met een lachje. Waarna hij zich omdraaide en uit zijn kast snel een zwarte boxer en basic jeans pakte. Hij liet zijn handdoek even over zijn schouders hangen om zijn haar nog wat af te drogen en spoot een luchtje op toen hij alweer de kamer in kwam lopen.

34Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:30 am

Mirre

Mirre

"Eh... nouja,.. Als je er opstaat? Had je geen plannen? Was je niet ergens naar opweg? Kom ik niet totaal ongelegen?" Ze kon toch niet zomaar binnen vallen en wat gaan drinken met een onbekende jongen? Of kon dat wel? was dat normaal? Tja,.... Waarom ook niet. Dan kon ze deze onbekende jongen misschien omtoveren tot een bekende jongen... Ze kon het natuurlijk even proberen, als het niet leuk blijkt te zijn kan ze altijd nog weg gaan,.. toch?

35Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:36 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachtte. 'Niets op de planning.' Hij pakte zijn telefoon uit zijn broekzak en what's appte even af waarna hij een lach rond zijn lippen kreeg. 'Nu niet meer althans.' Hij droogde zijn haar even af. Hij gooide de handdoek in de wasmand en trok een donkerrood shirt aan. Hij liep even naar het meisje en stak zijn hand naar haar uit, met zijn ene hand in zijn broekzak stelde hij zich met zijn andere hand voor. 'Melgior'

36Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:40 am

Mirre

Mirre

Klopte dat nu wat ze zag? Was hij zijn planning aan het veranderen voor haar? "Je hoeft voor mij niets om te gooien hoor." Ze pakte wel zijn hand aan, maar vergat zich voor te stellen. Ze hoorde zijn naam wel, maar het drong niet echt tot haar door. "Ga gewoon naar waar je naar toe wilde... Je kent mij niet eens..." Ze keek hem nu pas voor het eerst recht aan in zijn ogen, ze waren groen, aparte kleur,...

37Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 3:45 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte en trok zijn hand daarna na even in haar ogen gekeken te hebben terug. Hij liep richting zijn keukentje en haalde een glaasje water voor zichzelf. 'Nieuwe mensen leren kennen is niets verkeerds hoor.' Zei hij met een nonchalant lachje en hij ging op de rand van zijn bed zitten, kijkend naar haar. Hij bekeek haar nu even goed, het was geen lelijk meisje.

38Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 9:00 am

Mirre

Mirre

"Je weet het zeker?... Het was niet mijn bedoeling je leuke dag te verpesten..." Ze pakte zijn bureau stoel met wieltjes en ging er achterstevoren op zitten, met haar benen langs de rug leuning en haar handen en hoofd steunend op de bovenkant ervan. Ze had hem nu wel gevraagd of of hij niet liever weg wilde, maar haar houding zei iets heel anders, ze wilde wel degelijk blijven. Hij trok haar aandacht, hij was anders, dan anders. Zo'n jongen had ze nog niet eerder ontmoet.

39Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 9:51 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Oh god, sorry ik had hem helemaal niet gezien!

Melgior grijnsde even, aangezien ze al was gaan zitten was hij er van uit gegaan dat zij het ookwel prima zou vinden. Hij kwam overeind en liep al een stukje naar de keuken toen hij halverwege omkeek. 'Cola, Red label, chocomelk, thee, koffie.. Zeg het maar.' Zei hij.

40Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 9:56 pm

Mirre

Mirre

Thee, daar had ze nu echt zin in, maar zou het niet heel suf overkomen? Ach, jammer dan, dan vond hij haar maar suf, Ze had nu trek in thee. "Thee graag" Ze draaide de stoel richting de keuken, waar hij naartoe liep. Ze was benieuwd wat hij zou kiezen, misschien wel niets, misschien ook wel thee,... Nee, dat laatste was uitgesloten...





Maakt niets uit hoor (:

41Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:09 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte en deed wat water in de water koker waarna hij twee kopjes pakte. Hij haalde drie doosjes thee uit de kast waar allen verschillende smaken in zaten en hij zetten deze doosjes al op zijn bureau zodat ze kon kiezen samen met de suiker, melk en zoetjes. Ondertussen was het water klaar en zo kon hij dit al mooi in het kopje gieten. Hij bracht het kopje samen met een lepeltje naar haar toe en glimlachte even waarna hij terug liep naar de keuken en even twijfelde. Toen hij besloot dat zij thee nam en hij geen zin had alleen te gaan zitten drinken, wel er was zelfs nog wat heet water over. Hij besloot zelf ook gewoon een kop thee te nemen en hij haalde uit een van de doosje op het bureau een zakje bosvruchten. Deze hing hij in zijn kopje en hij ging in kleermakers zit op zijn bed zitten. 'Dus, vertel eens iets over jezelf.'

42Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:16 pm

Mirre

Mirre

Mirre pakte een zakje met citroen smaak en hing deze in haar kopje, maar niet te lang, want van hele sterke thee hield ze niet. De suiker en zoetjes liet ze liggen. Dat maakte de thee altijd veel te zoet, er bestonden mensen die dat lekker vonden, maar daar hoorde zij niet tussen.... Ze was verbaast dat hij ook thee nam, dat had ze nooit verwacht... Hij ging op het bed zitten en vroeg of ze iets over haar zelf wilde vertellen... "Heb ik me al voorgesteld?" Ze kwam er plotseling achter dat ze nog niet eens wist hoe deze jongen heette. Best vreemd om thee te drinken met een jongen, van wie ze nog niet eens een naam wist. "Volgens mij nog niet hè,... oh wat stom,... Nouja, bij deze dan" Ze glimlachte. "Mirre" En ze stak haar hand beleefd uit.

43Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:20 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachte even en hij nam haar hand even aan. 'Ik stelde me al wel voor, maar aangezien ik geen naam terug kreeg besloot ik niet door te vragen.' Zei hij en hij nam een slokje van zijn thee, hij zetten deze even op zijn nachtkastje en haalde een pakje sigaretten uit zijn broekzak. 'Vind je het erg als ik er een neem?'

44Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:27 pm

Mirre

Mirre

"Nee, ga je gang" antwoordde ze op zijn sigaretten vraag. Ze kon zich alleen niet meer herinneren dat hij zich had voorgesteld. Of... Ja, ze wist nog wel dat ze zijn hand had vastgehouden, maar dat hij zich had voorgesteld... Wat stom,.. waren haar gedachten zeker weer afgedwaald. "Sorry, maar wat was je naam dan ook al weer?" Ze pakte haar kopje met twee handen vast en nam voorzichtig een klein slokje, ..Au... toch nog wel heet,...

45Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:37 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

'Melgior' was zijn antwoord, waarna hij een van de sigaretten tussen zijn lippen klemde en deze aanstak terwijl hij de asbak wat dichterbij schoof. Hij hield al spelende met zijn aansteker het pakje vragend voor haar neus. 'Dus Mirre, hoe kwam je hier ookalweer precies terecht?'

46Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:43 pm

Mirre

Mirre

Ze schudde haar hoofd "Nee dankje" ... Melgior heette hij dus, bijzondere naam net als zijn ogen... Hoe kwam ze hier ook al weer terecht, tja, moest ze dat nu echt gaan vertellen? Echt snugger zou het niet klinken. "Tja, ik was er gewoon niet helemaal bij met mijn gedachten" Ze glimlachte wat onhandig. Dat was nu al de tweede keer vandaag dat haar gedachten er vandoor van waren gegaan.

47Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:48 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior nam een lange hijs uit zijn sigaret en blies de rook zo uit dat ze er geen last van zou hebben, of iniedergeval zo min mogelijk. 'Een denkertje dus.' trok hij de conclussie en hij glimlachte even. Hij nam een slokje uit zijn thee en haalde even een hand door zijn haar, het was nu bijna zo goed als opgedroogd.

48Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 10:56 pm

Mirre

Mirre

"Die conclusie zou je kunnen trekken ja." niet dat ze het altijd fijn vond dat haar gedachten zoveel dachten, maar het gebeurde gewoon... "en jij? Ook een denker? of meer een doener?" Niet dat het niet allebei zou kunnen, een combinatie was natuurlijk ook mogelijk, maar iedereen was het een wel meer dan het ander.

49Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 11:09 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior dacht even na. 'Ik denk beide. Ik doe vooral, maar ik heb er geen spijt van. Dus denken komt niet al te veel aan pas.' zei hij toen met een gimlach en hij pakte zijn thee er weer bij.

50Melgior's slaapplaats - Pagina 2 Empty Re: Melgior's slaapplaats vr mei 11, 2012 11:18 pm

Mirre

Mirre

"Dus dan toch meer een doener dan een denker" Ze voelde aan haar thee dat het nu wel bijna drinkbaar was. Ze nam weer een klein slokje. "En verder? Waar kom je vandaan bijvoorbeeld..." Ze was nieuwsgierig geworden naar deze jongen genaamd Melgior. Hij was anders maar toch normaal,... bijzonder...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum