LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sebastien`s slaapkamer.

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 15]

26Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. do mei 10, 2012 8:34 am

sebastien

sebastien

tot zo XD

27Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:38 am

sebastien

sebastien

Sebastien lag lang uit op zijn bed met een ontbloot boven lichaam. Hij had kort geleden gedoucht maar had niet meer het fut gehad om zich verder aan te kleding. Hij glimlachte en staarde naar zijn plafon. Wat was er nou zo erg aan om zo rond te lopen? Tenslotte was hij toch op zijn eigen kamer. Hij haalde een balletje uit zijn broekzak en begon die in de lucht te gooien.

28Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:43 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior liep over de gangen opweg naar Thomas, ze hadden afgesproken samen nog wat te chillen aangezien ze elkaar nog niet erg goed kende en hé, nieuwe mensen ontmoeten kan altijd wel oké zijn. Hij klopte aan en liet zichzelf gewoon binnen toen aangezien Sebastiaan al gezegt had dat dat allemaal wel prima was. 'Middag!' kwam hij vrolijk binnen en hij grijnsde even.

29Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:47 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek op toen Melgior binnen kwam. 'Ene goeie middag.' Hij glimlachte en ving de bal weer in zijn handen. Rustig kwam hij overeind en legde het balletje op zijn nachtkastje neer. 'En hoe vind jij het hier?' Nieuwschierig keek hij hem aan.

30Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:51 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior keek goedkeurend de kamer rond. 'Mooi, rustig.' Hij grijnsde even en ging op de rand van het bed zitten. 'Precies goed dus, ik snap nooit wat dat hele laat ik mijn volledige kamer vol kleuren en afleiding gooien ding niet.' Zei hij, en hij knakte zijn knokkels en nek even.

31Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:54 am

sebastien

sebastien

Sebastien begon te lachen en liet richting zijn kleding kast. 'Ik zou even een t-shirt voor je aan trekken.' Hij opende zijn grote kast en haalde een simpele t-shirt er uit die hij aan trok, daarna liep hij terug naar het bed om te gaan zitten.

32Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 3:58 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte en keek even nogmaals de kamer rond. Hij wist niet erg goed wat te zeggen, niet dat hij zich ongemakkelijk voelde hij vond het niet erg af en toe niets te zeggen te hebben. En dus wachtte hij af tot Sebastien wat zou zeggen.

33Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:05 am

sebastien

sebastien

Sebastien had zijn simpele blauw t-shirt aan getrokken en keek melgior aan. 'Wat vind je eigenlijk van me kamer?' Hij keek hem vragend aan en glimlachte te gelijk. 'Ik vind dat een kamer rust moet brengen, je bent hier alleen als je gaat slapen of veiligheid enz nodig hebt.'

34Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:08 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior fronsde even, had hij niet nét laten weten wat hij van de kamer vond? hij besloot er verder niet al te veel op in te gaan en knikte enkel. 'Dat klopt zeker.' hij haalde zijn sigaretten uit zijn jaszak en liep richting de raam en ging op de vensterbank zitten. 'Mag ik hier roken?' vroeg hij met een lachje.

35Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:10 am

sebastien

sebastien

Sebastien knikte. 'Je gaat je gang maar ik heb er niks op tegen.' Hij ging wat tegen de muur aan zitten en keek Melgior aan. 'Hoe lang zit jij nu eigenlijk op deze school?'

36Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:12 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Hij knikte en opende de raam een kiertje zodat niet alle rook de kamer vulde en stak een sigaret op. 'Jij ook?' vroeg hij terwijl hij de rook uitblies en even met zijn zippo aansteker speelde kijkend naar hem. 'Half jaartje' zei Melgior met een glimlach, 'Jij?'

37Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:14 am

sebastien

sebastien

Sebastien schudde zijn hoofd. 'Nee bedankt.' Hij sloot even kort na. 'Ik denk dat het pas kort geleden is 3 weken ofzo dat ik er ben. Heb een tijd lang op een andere school gezeten.'

38Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:20 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte. 'En die plotselinge overplaatsing kwam door..?' vroeg hij geïnteresseerd en hij nam een diepe en lange hijs. Hij haalde even een hand door zijn haar en tikte zijn sigaret door het raam heel af.

39Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:46 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte. 'Meer door me familie, en dat ik hoger onderwijs ging volgen. En dat ik natuurlijk hier meer te beiden kreeg.'

40Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:50 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte en hij blies de rook uit waarna hij even wat met zijn aansteker speelde en zich uitrekte. Hij glimlachte even naar hem 'vandaar' zei hij als bevestiging dat hij het snapte.

41Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:52 am

sebastien

sebastien

Sebastien had best een hekel om dingen over het verleden te vertellen, daarom deed hij dat ook zo min mogelijk, Of verdraaide hij het zo dat het wel lukte, dat een deel er te minste op leek. 'En waar voor ben jij hier?'

42Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:55 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior nam een diepe en lange hijs. 'Het echte school leven.. Bleek niet bij me te passen' Zei hij met een iet wat ondeugend lachje.

43Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 4:56 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek hem nieuwschierig aan. 'En waarom paste het gewone school leven niet bij jou?' Hij stond op van zijn bed en liep naar het raam toe en ging naast hem staan.

44Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:03 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior verplaatste zijn sigaret van hand naar hand zodat de rook niet doodleuk in Sebastien zijn gezicht zou waaien. Even grinnikte hij. 'Ik ben niet echt het brave jongetje wat doet wat hem verteld word.' Zei hij uiteindelijk maar.

45Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:04 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte. 'Dat ken ik.' Hij staarde uit het raam en slikte. 'Maar er zou toch vast nog wel een andere reden zijn waarom je hier ook bent?'

46Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:09 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte terwijl hij de laatste hijs uit zijn sigaret nam en deze daarna de raam uit tikte. Hij blies de laatste rook uit en sloot de raam daarna. 'Ik schijn best goed te zijn in het bespelen van instrumenten. Piano, gitaar.. '

47Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:11 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte en liep naar zijn gitaar toe. 'Ik zou zeggen bewijs het maar.' Hij keek Melgoir uitdagend aan. 'Ik wil het wel eens met me ogen dan zien.'

48Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:15 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior grinnikte even en haalde een plectrum uit zijn broekzak. Hij klemde deze even tussen zijn lippen. 'Wat wil je horen?' Vroeg hij en hij nam de gitaar aan.

49Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:17 am

sebastien

sebastien

Sebastien leunde opnieuw tegen de muur aan en haalde zijn schouders op. 'Dat mag jij helemaal zelf weten, ik laat me graag verrassen.'

50Sebastien`s slaapkamer. - Pagina 2 Empty Re: Sebastien`s slaapkamer. vr mei 11, 2012 5:20 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior trok even zijn wenkbrauwen op. 'Meneer houd dus van verassingen' Zei hij, waarna er een grijns op zijn gezicht kwam en hij wat begon te improviseren. Het was geen zwoel klinkend deuntje, maar meer een moeilijkere en ingewikkeldere versie, een moderne versie, van een kampvuur liedje.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum