LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Noah's bedroom.

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Noah's bedroom. Empty Noah's bedroom. zo mei 06, 2012 4:03 am

Noah

Noah

Noah's bedroom. B-set

Where the magic happens /wbw

Ja, simpel, maar Noah houdt van simpel. En Noah houdt van netjes en overzichtelijk. En groen. Groen is zijn lievelingskleur.

2Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. ma mei 07, 2012 7:24 am

Amberlyn

Amberlyn

Ik dacht meteen aan seks toen ik magie las AHAHAHA

3Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. ma mei 07, 2012 7:36 am

Noah

Noah

Dat was ook de bedoeling AHAHAHA!

4Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. ma mei 07, 2012 7:39 am

Amberlyn

Amberlyn

AHHAHAHAHA wij gaan dus sws meeten

5Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. ma mei 07, 2012 7:43 am

Noah

Noah

Zeker!

6Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. ma mei 07, 2012 7:45 am

Amberlyn

Amberlyn

Yeahhhhh

7Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 4:44 am

Eleanor.

Eleanor.

Lol, ik weet nu al wat julle gaan doen als jullie gaan meeten ^_^

8Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 5:10 am

Noah

Noah

Monopoly, doh.

9Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:02 am

Noah

Noah

Noah was bezig met zijn spullen uitpakken. Alles uit zijn koffer halen, opnieuw opvouwen en in de lades van zijn kast leggen. Alles ook netjes georganiseerd en op kleur. Hij ging, voor een jongen, iets té goed met zijn kleding om. Hij was al drie kwartier bezig en had nog een berg aan kelding op zijn bed liggen.

10Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:18 am

Amberlyn

Amberlyn

Stapje voor stapje liep Amberlyn verder de gang op. Dit was de jongensafdeling en ze had geen idee of ze hier eigenlijk wel mocht zijn. Haar hakken klikte vrolijk op de vloer. Wat kwam ze hier eigenlijk doen? Doelloos rondlopen? Ze liep naar de dichtsbijzijnde deur en klopte aan.

11Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:20 am

Noah

Noah

Noah keek op van zijn roodgeruitte blouse toen hij geklop op de deur hoorde. Hij legde het ding, voorzichtig, terug op zijn bed en ging opendoen. Verbaasd knipperde hij met zijn ogen toen hij een meisje voor zijn neus zag staan. Dit was toch de jongensafdeling? 'Euh.. hoi?'

12Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:26 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn glimlachte lichtjes bij het zien van het verbaasde gezicht van de jongen voor haar. "Hee." zei ze glimalachend. Haar ogen namen de jongen voor haar op. "Ik dacht, ik kom even op bezoek."

13Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:31 am

Noah

Noah

Noah glimlachte lichjes naar het meisje, omdat zij ook glimlachte. 'Nou eh.. Kom binnen?' Hij keek naar de berg kleding op zijn bed en kreeg direct een rood hoofd. Shit. Zijn kamer leek wel een slagveld, voor hem tenminste, want voor iemand anders zou het gewoon uitzien als netjes opgevouwde kleding, op een bed.

14Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:35 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn haar glimlach werd vanzelf groter. Haar blik ging nieuwschierig naar het bed dat in de kamer stond. Ze verwachte iets ergs te zien, na zijn reactie toen hij op zijn bed keek, maar ze zag niks ergs. Ze liet haar blik rondgaan door zijn kamer en liep langzaam naar het midden toe. "Ik ben trouwens Amberlyn." Ze draaide zich om, zodat ze de jongen kon aankijken.

15Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:37 am

Noah

Noah

Noah propte heel vlug de kleding in zijn kast, dat zou hij later wel opruimen, toen hij haar blik erheen zag gaan. Hij was gewoon heel netjes, oké? 'Noah,' zei hij toen ze zich had voorgesteld. 'Mooie naam, trouwens, apart.'

16Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:41 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn haalde een hand door haar haren heen. "Merci, ik vind jou naam trouwens ook mooi. Noah." zei ze, zijn naam proevend op haar tong. "Je kamer is trouwens geweldig, zo open en opgeruimd. Sowieso al netter dan mijn kamer." Ze lachde even.

17Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:42 am

Noah

Noah

Noah glimlachte breed. 'Bedankt! Ik kan er niet tegen als er troep ligt.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet niet waarom, word er gewoon gek van.' Was dat raar? Nee toch? Zijn moeder was er altijd blij mee dat hij zo netjes was!

18Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:51 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn keek Noah zijn kamer nog eens rond. "Mijn moeder had dat vroeger ook, ik vond het altijd vreselijk als ze achter me aan liep en mijn spullen opruimde. Nu mis ik haar." gaf ze toe. Nu ze zelf haar troep moest opruimen was haar leven een stuk ingewikkelder geworden. Na, ingewikkelder? Ze moest meer dingen doen.

19Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 6:55 am

Noah

Noah

Noah lachte eventjes. 'Daar had mijn moeder nou nooit last van.' Hij ging op de rand van zijn bed zitten en klopte naast hem, als teken dat Amberlyn er best bij mocht komen zitten. 'Anyway, wat brengt jou naar de jongensafdeling?'

20Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 7:02 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn was blij dat ze even mocht gaan zitten, haar schoenen waren dan misschien wel mooi en hoog, ze deden pijn al de pest. "Ach, je kent het wel. Ik was hopeloos opzoek naar wat avontuur en toen dacht ik eens stout te doen." Ze lachde en ging met haar benen over elkaar ziten. Haar voeten raakte de grond niet dus kon ze mooi met haar benen zwaaien.

21Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 7:16 am

Noah

Noah

Noah lachte en knikte. 'Ja, ik ken het gevoel.' Hij keek geïnteresseerd naar haar schoenen. Hij kreeg al hoogtevrees als hij die hakken zag. Dat moest toch vreselijke pijn doen? Dat vroeg hij dan ook. 'Doen die geen pijn?' Hij kreeg gewoon medelijden met haar voeten.

22Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 7:30 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn keek naar haar voeten. "Ja, vreselijk." zei ze met een glimlachje. "Maar zonder deze schoenen ben ik een lilliputter." Ze droeg deze schoenen nooit, maar ze kon moeilijk haar eerste week als een lilliputter mensen leren kennen. Dan deden mensen op één of andere manier anders tegen haar.

23Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 7:32 am

Noah

Noah

'Liever klein dan half dood door voetpijn, vind ik dan.' Noah glimlachte. 'En hey, ik ben ook klein en ik kan nieteens hakken dragen! Nouja, zou raar uitzien.' Hij moest maar genoegen nemen met zijn 1 meter 75.

24Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 8:00 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn begon hard te lachen."Zonder hakken ben ik 1 meter 63. Dan heb ik toch liever pijn." Ze keek weer naar haar schoenen. "Ze zijn nog best mooi hoor." lachje ze. Ze wist nog goed hoe de kinderen haar noemde toen ze nog geen hakken droeg. Klein duimpje, want ze was klein en mollig.

25Noah's bedroom. Empty Re: Noah's bedroom. di mei 08, 2012 8:28 am

Noah

Noah

Noah keek naar de schoenen en knikte. 'Ze zijn wel mooi, ja!' Oké, dat kwam er heel gay uit. Noah hield echter wel van schoenen, ze waren leuk! En shoppen, vond ie ook leuk. Hij stak zijn eigen schoen, rode vans, naar boven. 'Prachtig toch?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum