LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

LA arts » Stad » Bos » De Rivier

De Rivier

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 5:40 am

Eleanor.

Eleanor.

'Oh, dat herken ik. Maar dan met m'n moeder.' Eleanor grinnikte. 'Ze ziet het niet zitten dat ik opgroei en interesse krijg in "het andere geslacht"' Het was misschien iets erger dan Eleanor nu vertelde, haar moeder was heel erg streng en katholiek en liet Eleanor vrijwel niks doen. Maar daar had ze, nu ze op LA Arts zat, geen last van. Dus liet ze het los.

27De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 6:06 am

sebastien

sebastien

Sebastien luisterde en knikte. 'Uch ik werd veel mishandelt door mijn vader omdat het niet zo ging hoe hij het wou.' Hij slikte en voelde hoe zijn handen begonnen te trillen.

28De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 6:28 am

Eleanor.

Eleanor.

'Meen je dat?' Eleanor voelde woede in zich opborrelen. Mishandeld? Door zijn bloedeigen vader? Hoe ziek is dat?! 'Dat is onvoorstelbaar!' gilde ze uit.

29De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 6:33 am

sebastien

sebastien

Sebastien keek naar de grond, het voelde als of de wereld zo onder hem vandaan kon schuifen, 'Heb je nu je zin.' Hij voelde de tranen over zijn wangen stromen en rende het water uit. Snel pakte hij zijn spullen en keek even om.

30De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 10:43 am

Eleanor.

Eleanor.

'Sebastien!' Eleanor rende achter hem aan. 'Zo bedoelde ik het niet! Ik bedoel, het is niet normaal wat je vader heeft gedaan, maar ik wil je daar juist mee helpen!' Eleanor sloeg haar armen om haar heen tegen de kou, ze stond namelijk nog steeds in haar bh en een kort broekje en ze was kletsnat.

31De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 10:07 pm

sebastien

sebastien

Sebastien stopte en keek haar aan. De tranen bleven over zijn wangen stromen. 'Denk je echt dat je een trauma van 14 jaar kan op lossen? Dat denk ik dus niet.' Hij sloeg de spullen over zijn schouder en staarde naar de grond.

32De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier wo mei 16, 2012 10:19 pm

Eleanor.

Eleanor.

Vlug trok Eleanor haar kleren weer aan als bescherming tegen de kou, waardoor ze haar shirt verkeerd om aan had, maar dat kon d'r niet schelen. 'Ik kan het op z'n minst proberen.' zei ze.

33De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier do mei 17, 2012 2:53 am

sebastien

sebastien

Sebastien schudde zijn hoofd en verdween in het donker, waarom had hij het ook gezegt, het bracht hem alleen maar schade toe aan hem zelf. De tranen bleven over zijn wangen stromen.


Hij is naar zijn kamer Razz

34De Rivier   - Pagina 2 Empty Re: De Rivier do mei 17, 2012 6:29 am

Eleanor.

Eleanor.

Eleanor zuchtte en krabde eventjes haar hoofd. Waarom moest ze de avond dan ook verpesten? Het was zo gezellig, ze hadden zo'n fijn gesprek! Eleanor besloot om maar terug naar school te gaan, en ging de zelfde weg op als Sebastien.

Gone.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

LA arts » Stad » Bos » De Rivier

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum