LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

LA arts » Stad » Bos » Het bospad

Het bospad

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 4:22 am

Mirre

Mirre

Ze schrok op uit haar gedachten op het moment dat Sebastien zijn zin afmaakte ".... wat ik zei" hoorde ze nog net... Die stomme eikel ook, die had haar geheel afgeleid. "Sorry wat zei je?"...

27Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 5:07 am

sebastien

sebastien

Sebastien begon te lachen. 'Weet je laat maar.' Hij pakte zijn spullen bij elkaar en stond op. Hij was niet ver plan om weg te gaan, maar van al dat zitten kreeg die pijn in zijn benen. Hij glimlachte en staarde nog even naar het water.

28Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 5:24 am

Mirre

Mirre

"Ga je weg?" Vroeg ze al omkijkend. Hij zag er best wel heel erg lang uit als ze vanaf hier naar hem op keek.

29Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 5:27 am

sebastien

sebastien

Sebastien schudde zijn hoofd en keek haar aan. 'nee ik begon last van me benen te krijgen, ik zit hier al een tijdtje.' Hij glimlachte en schudde wat met zijn benen. 'Heb je anders misschien om met mij ergens anders heen te gaan? Zo kan ik te minste mijn benen een beetje strekken.' Hij sloeg de tas goed over zijn schouder heen en keek haar vragend aan, tot ze hem een antwoord had gegeven.

30Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 6:42 am

Mirre

Mirre

Ze stond op. "Ja gezellig" glimlachte ze. "Had je al een idee, of wilde je gewoon een boswandeling maken." Ze was nog niet ver geweest in het bos, maar dat kon altijd nog. Naar een andere plek was ook verassend.

31Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 6:51 am

sebastien

sebastien

Sebastien haalde zijn schouders op. 'Ik heb geen idee zeg jij het maar. Ik vind alles goed.' Hij glimlachte en keek omzich heen.

32Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:03 am

Mirre

Mirre

Waarom liet hij de keus nu aan haar. Hij wilde iets anders gaan doen toch? Waarom moest zij kiezen, ze had niet eens iets in gedachten. "Ik weet niet... Ik heb echt geen idee" zei ze al nadenkend over wat een mogelijke optie was,... maar er kwam niets in haar op.

33Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:09 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte. 'Dan zijn we allebei idee loos.' Hij keek om zich heen, uit het niets merkte hij een bootje op. 'Zulle we anders gaan varen?' Hij wees naar de boot.

34Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:20 am

Mirre

Mirre

Die boot was haar niet eens opgevallen... Hij lag er eenzaam bij, niemand in de buurt, totaal verlaten. "Is goed" knikte ze. Ze moest alleen eerst even een foto maken. Ze zoomde iets in op de boot stelde wat scherp en maakte een paar foto's.... Ja dit was een mooie, eentje voor op de muur.

35Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:21 am

sebastien

sebastien

Sebastien glimlachte en liet rustig in de richting van de boot. Het was hem in al die tijd nog niet op gevallen dat de boot er lag. Maar het was een mooie toeval uit het niks. Hij stopte bij de boot en hield zijn hand op. 'Dames gaan voor.'

36Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:23 am

Mirre

Mirre

Ze glimlachte naar hem, pakte zijn hand vast en stapte voorzichtig de boot in "Dankje" glimlachte ze nogmaals. Eigenlijk vond ze het maar niets om met haar camera het water op te gaan, maar wat kon er gebeuren....

37Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:27 am

sebastien

sebastien

Sebastien gooide de peddels voor de zekerheid er in en maakte het bootje los. 'Durf je wel een stukje met me te varen?' Hij keek Mirre aan terwijl hij zelf ook in het bootje stapte.

38Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:34 am

Mirre

Mirre

"Als je de boot heel laat, ben ik nergens bang voor." Ze ging iets confortabeler zitten,... in hoeverre dat kon in een boot.....

39Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:39 am

sebastien

sebastien

Sebastien knikte ligt. 'Ik zou me best doen.' Hij pakte de peddels en liet ze in het water zakken. 'Waar zulle we heen varen?'

40Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:46 am

Mirre

Mirre

"Heeft de boot geen motor?" vroeg ze al achterom kijkend of er een motor achter haar zat.

41Het bospad - Pagina 2 Empty Re: Het bospad zo mei 13, 2012 7:48 am

sebastien

sebastien

Sebastien haalde zijn schouder op. 'Ik heb hem niet zien zitten.' Toen ze midden over de vijver waren legde hij de peddels in de boot neer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

LA arts » Stad » Bos » Het bospad

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum