LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sebastien Sander chris des montagnes.

+2
Iluna
sebastien
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Sebastien Sander chris des montagnes. Empty Sebastien Sander chris des montagnes. wo mei 09, 2012 6:20 am

sebastien

sebastien

Volledige naam: Sebastien Sander chris des montagnes.
Bijnaam: Sebas of gewoon sebastien.
Geboortedatum: Sebastien is geboren in 1992 op een mooie warme zomer avond. Over de datum waren zijn ouders nog niet helemaal uit, omdat hij precies om 12 uur in de nacht geboren was. Niet dat hij het helemaal erg vond. Hij kon kiezen tussen de datum 21 juni of 22 juni, en wie wil nou niet op de dag van de zomer jarig zijn. Dus besloot hij zijn verjaardag op 21 juni te vieren. Hij is dus 19.
Familie: Sebastien heeft nog al een rare familie, zijn vader is veel op reis en zijn moeder zit alleen thuis. Nou ja echt alleen? Ze heeft een kindtje geadopteerd die binnen kort bij haar komt wonen, als een soort vervaning van hem, althans zo voelt het voor hem. Zijn vader is een beroemde gitaar rist en reist veel over de wereld. Eigenlijk heeft hij er voor gezorgd dat Sebastien ook iets voor muziek ging voelen. Zijn moeder liet hem een andere kant van kunt zien, dat schilderen en tekenen ook heel mooi kon zijn. Ze hebben altijd in Frankrijk geleefd, eigenlijk weet Sebastien niet beter dan dat en ontdekt hij nu pas echt leven. Zijn gezin is normaal en apart tegelijk, je zou merken dat hij weinig over thuis vertelt omdat hij veel mishandelt is. Zijn moeder woont in een villa in het hartje van Parijs. De rest merk je wel als je hem beter leert kennen.
Nationaliteit: Frans. (frankrijk)
Innerlijke kenmerken: Sebastien is hoe hij is, nooit een jongen die veel aandacht op vraagt. Vaak blijft hij met alles een beetje op de achter grond. Waarom aandacht op vragen? als je zelf toch je geluk maakt. Door zijn franse achtergrond, heeft hij veel manieren geleerd. Hij is netsjes en heeft letterlijk overal verstand van. Nooit zou hij iemand op zijn uiterlijk beoordelen, dat doet hij pas als hij iemand goed heeft leren kennen. Ook zou je kunnen zegen dat iedereen zijn vriend kan zijn. Zo lang je niet bedriegt, of hem pijn doet vind hij allles goed. Sebas is echt een schatje, en zou nooit een vliegkwaad doen. Hij is nog al zacht aardig en zou nooit snel boos worden, daar ziet hij eigenlijk geen reden voor. Eigenlijk is hij een jongen die alles maar gewoon laat gebeuren, en als iets mis gaat denkt hij gewoon 'Volgende keer beter'. Hij is overal wel een makkelijk persoon voor, maar een geheim toe vertrouwen kan je echt wel, hij weet hoe het is als mensen je verraden, daarom zou hij het nooit doen. Eigenlijk in sommige ogen is hij gewoon perfect, maar niemand kan ooit helemaal perfect zijn. Want zijn liefdes leven is echt een ramp. Hij heeft nog steeds geen idee of hij op meiden valt, of als jongens meer zijn ding zijn. Dus waarom dingen niet gewoon uit proberen. Sommige dingen in het leven horen gewoon eenmaal makkelijk te zijn. Maar toch blijft hij ook zijn foute kanten houden.
Uiterlijke kenmerken:Sebastien is een jongen die zich kleed zo als hij het wil. Als hij niet volgens de mode er bij loopt, maakt het hem totaal niet uit. Hij is zijn eigen trend zetter. Sebastien heeft bruin haar, dat elke keer anders in model zit. De ene keer zit het plat in model, en de andere keer zit het super wild, het maakt hem allemaal niet uit. Zijn ogen zijn helder groen met af en toe wat bruin er door heen. Ook is hij ongeveer 1,77 wat nog al best klein is voor een franse jongen, de meeste jongens om hem heen zijn groter maar dat maakt hem niks uit. Ook is hij vaak te vinden met handschoenen en petten, maar het liefst gewoon een capucon. Ook heeft hij op zijn onderbeen een tattoo van een draak en heeft hij een sixpack.
Extra's: De ouders van Sebas vinden hem super getalenteerd, terwijl hij het zelf allemaal wel mee vind vallen. Oke hij speelt bijna elke instrument die er bestaat, wat maakt het uit. Dat komt er van als je vader een beroemde gitaarrist is. Ook is hij dol op schilderen en tekenen. En dat alles brengt hem gewoon tot rust. Ook na dat zijn vader hem veel heeft mishandelt, heeft hij een zwarte band gehaalt, om toch zichzelf meer te kunne beschermen.
Op gSm ben je: Nathatjuh. (Naomi)
Foto's:
Sebastien Sander chris des montagnes. Tumblr_lx257tTCD51qi9s2zo1_500

Sebastien Sander chris des montagnes. Boy-cute-guy-hot-man-Favim.com-111239_large

Sebastien Sander chris des montagnes. Hot

Sebastien Sander chris des montagnes. Beach-boy-cute-guy-hot-Favim.com-407484

Sebastien Sander chris des montagnes. Hotboy

Sebastien Sander chris des montagnes. Isaora2009mensfallwinte

Sebastien Sander chris des montagnes. Isaora2009mensfallwinte

Sebastien Sander chris des montagnes. Isaora2009mensfallwinte




Laatst aangepast door sebastien op vr mei 18, 2012 1:38 am; in totaal 7 keer bewerkt

Iluna

Iluna
Admin

Ik heb dus geen idee hoe ik dat zou kunnen verhelpen...

https://la-arts.actieforum.com

sebastien

sebastien

Bleh stomme links

sebastien

sebastien

Hehe klaar moeten denk ik nog andere fotos bij maar dat komt later.

Kris

Kris

Heb je nou verschillende personen als uiterlijk genomen of word ik gek? Ik zou zweren dat die avatar Gaspard Ulliel is, maar de rest van de foto's..

sebastien

sebastien

Kris schreef:Heb je nou verschillende personen als uiterlijk genomen of word ik gek? Ik zou zweren dat die avatar Gaspard Ulliel is, maar de rest van de foto's..

Haha mijn fotos die ik wou kan ik niet uppe

Melgior Darren

Melgior Darren

Hott

sebastien

sebastien

haha dankje

Melgior Darren

Melgior Darren

Nee srsly, hij is echt aantrekkelijk haha

Amberlyn

Amberlyn

Uhu, ik hou van hem, omg.

sebastien

sebastien

Aahhh dankje XD

sebastien

sebastien

Do you love him? Yes do you love him? Do you need him? Yes you need him

Amberlyn

Amberlyn

AHAHAHAHAAH I need hem very much.

sebastien

sebastien

haha zorg dan dat je hem krijgt Razz

Amberlyn

Amberlyn

Al mee bezig HAHAHA

sebastien

sebastien

hahaha

Mirre

Mirre

Deze foto is echt zooo leuk ^^

sebastien

sebastien

dankje Razz

sebastien

sebastien

hehe zo wat plaatjes bijgevoegd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum