LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Geen ervaring met RPG-sites?

+2
Keith
Amberlyn
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Geen ervaring met RPG-sites? za mei 05, 2012 9:17 am

Amberlyn

Amberlyn

Stel je vragen hier, iedereen met ervaring helpt je dan wel. (:

2Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? za mei 05, 2012 9:31 am

Keith

Keith

Waar kan je je ideeën plaatsen?

3Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? za mei 05, 2012 10:15 am

Eleanor.

Eleanor.

Keith schreef:Waar kan je je ideeën plaatsen?

Hier, denk ik, aangezien dat off topic is en er geen speciaal forum voor is.

4Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? za mei 05, 2012 10:44 am

Iluna

Iluna
Admin

Goed idee, ik zal er een onderdeel van maken. Maar als je hiermee ideeën voor ruimtes bedoelt; die mag je zelf aanmaken.

https://la-arts.actieforum.com

5Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? zo mei 06, 2012 2:13 am

Feline

Feline

Nou, ik heb nog geen ervaring met RPG-site's, dus ik snap nog. Nouja, alles niet. :$

6Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? zo mei 06, 2012 3:38 am

Amberlyn

Amberlyn

Als je vragen hebt dan kan je altijd op gSm mailen he, maar hier dingen vragen mag ook. (:

7Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? di mei 08, 2012 4:08 am

Kazuki

Kazuki

Wel, tot nu toe snap ik alles.

8Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? di mei 08, 2012 4:18 am

Amberlyn

Amberlyn

Haha, was je al begonnen aan de groepsmeet in de aula? (:

9Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? di mei 08, 2012 4:20 am

Kazuki

Kazuki

Nog niet, ga ik nu doen. Ben van alles tegelijk aan het doen. Morgen een proefwerk. Mad

10Geen ervaring met RPG-sites?  Empty Re: Geen ervaring met RPG-sites? di mei 08, 2012 4:21 am

Amberlyn

Amberlyn

Ik ben morgen vrij, hihi. En okieee

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Geen meisjesoverschot SVP

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum