LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Geen meisjesoverschot SVP

+3
Feline
Noah
Amberlyn
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Geen meisjesoverschot SVP Empty Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 7:49 am

Amberlyn

Amberlyn

Er moeten ook genoeg jongens zijn, anders is er natuurlijk niks aan.

5 Meisjes

5 Jongens



Laatst aangepast door Amberlyn op zo mei 06, 2012 3:36 am; in totaal 2 keer bewerkt

2Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:10 am

Noah

Noah

Ik verander wel in een jongen, haha, was toch nog niet begonnen aan mijn rol c:

3Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:18 am

Amberlyn

Amberlyn

Dankje

4Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:51 am

Feline

Feline

Ik speel wel een meisje. Razz

5Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:51 am

Keith

Keith

Ik speel een jongen (:

6Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:53 am

Amberlyn

Amberlyn

Keith schreef:Ik speel een jongen (:

OHGOD HIJ IS ZO SEXY HE

7Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 8:54 am

Keith

Keith

Later schreef:
Keith schreef:Ik speel een jongen (:

OHGOD HIJ IS ZO SEXY HE

Whahaa dankje :'D

8Geen meisjesoverschot SVP Empty Oeps za mei 05, 2012 8:58 am

Sundry

Sundry

Oeps. Ik lees nu pas dit forum. Ben net helemaal klaar met mijn personage. Sorry.

9Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 9:05 am

Amberlyn

Amberlyn

Sundry schreef:Oeps. Ik lees nu pas dit forum. Ben net helemaal klaar met mijn personage. Sorry.

Maakt niks uit, als je hem plaatst dan keur ik hem even, en alles, er kunnen nog wel jongens bij.

10Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 9:07 am

Noah

Noah

Ik vind geen jongen-plaatje, hahaha. Ik wilde Aaron Johnson nemen maar toen las ik geen celebs dus muh zoekennnn.

11Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 9:07 am

Amberlyn

Amberlyn

Noah schreef:Ik vind geen jongen-plaatje, hahaha. Ik wilde Aaron Johnson nemen maar toen las ik geen celebs dus muh zoekennnn.

Devaintart?

12Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 9:08 am

Noah

Noah

Amberlyn schreef:
Noah schreef:Ik vind geen jongen-plaatje, hahaha. Ik wilde Aaron Johnson nemen maar toen las ik geen celebs dus muh zoekennnn.

Devaintart?

Ben al aan het zoeken ja ahahaha, ben alleen heel kieskeurig c:

13Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 9:09 am

Amberlyn

Amberlyn

Noah schreef:
Amberlyn schreef:
Noah schreef:Ik vind geen jongen-plaatje, hahaha. Ik wilde Aaron Johnson nemen maar toen las ik geen celebs dus muh zoekennnn.

Devaintart?

Ben al aan het zoeken ja ahahaha, ben alleen heel kieskeurig c:

Haha, aaawh. Komt nogwel. Het plaatje dat ik nu heb, daar heb ik ook maanden over gedaan, etc. Ik gebruik haar nu op elke RPG site. Nah, dit is de 2e keer.

14Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP za mei 05, 2012 10:19 am

Eleanor.

Eleanor.

Sorry, ik las dit toen ik bezig was xd

15Geen meisjesoverschot SVP Empty Re: Geen meisjesoverschot SVP wo mei 09, 2012 6:15 am

sebastien

sebastien

waah i am back ±D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Geen ervaring met RPG-sites?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum