LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het café

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Het café          Empty Het café vr mei 11, 2012 7:01 am

Amberlyn

Amberlyn

*Beeld je barstoelen in*
Het café          35_Cafe

2Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:07 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn opende de tweede deur, de deur die naar het café leide. Glimlachend keek ze Melgior aan. "Et voila, ik zei toch dat ik het zou vinden?" Ze liep naar binnen en hield de deur voor hem open. Haar hakken klikte nu al op de houten vloer.

3Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:12 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte. 'Gezellig, huislijk!' Zei hij en hij liep achter haar aan naar binnen.

4Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:16 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn lachte. "Huislijk? Dan wil ik jouw huis wel eens zien." Vragend keek ze naar Melgior en de bar.

5Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:26 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior grijnsde. 'Wie weet krijg je dat wel' Zei hij met een lachje en hij ging aan de bar zitten. 'Voor mij een colaatje en voor de dame?'

6Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:34 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn ging ook zitten. "Doe ook maar." zei ze snel. Om nu hier in har upiie alcohol te zitten drinken, nee dankje. "MAar even terug, jouw huis ooit zien. Waar ligt je huis precies?"

7Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:38 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior glimlachte. 'California' Zei hij en hij nam een slokje van zijn cola en al snel merkte hij dat zijn smaakpupillen geen genoeg zouden nemen met een simpel colaatje, hij gooide het dus snel achterover. 'Een redlabel' Zei hij toen waarna hij naar haar keek. 'Je vind het geen punt als ik drink, neem ik aan?'

8Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:42 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn lachte. "California girls, We're unforgettable, Daisy Dukes, Bikinis on top, Sun-kissed skin, So hot, we'll melt your popsicle, Oooooh Oh Oooooh." zong ze automatisch. "Sorry, dat is gewoon standaard bij mij. En nee hoor." Ze dronk zelf haar cola ook snel ook. "Een wodka-fanta" zei ze tegen de barman. "Do you mind?"

9Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 7:51 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachtte even en schudde toen zijn hoofd. 'Gezellig.' zei hij, en hij liet de ijsklontjes in zijn glas er wat rondjes in draaien waarna hij met zijn elleboog op de bar leunde en naar haar keek. 'Jij dan?'

10Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:26 am

Amberlyn

Amberlyn

Omg, ik zag het niet. Sad
---
"Ik kom van Texas" zei ze met een verzuurd gezicht. Texas was, volgens haar, het saaist waar iemand maar kon wonen, afgezien van de paarden.

11Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:34 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior knikte. 'Lekker weertje' voegde hij daar aan toe en hij lachtte even. 'Dus, vertel eens iets over jezelf!'

12Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:36 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn nam een grote slok. "Nou, mijn hoofdvak is zang, al vind ik schrijven leuker. Ik ben single, als je het wilde weten en verder ben ik niet speciaal." Ze knipoogde naar hem. "What about you?

13Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:38 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Nawh haha niet erg!

Melgior knikte even naar haar. 'Wel, vandaag gaat het iniedergeval goed met me aangezien ik hier met een hele mooie dame zit. Verder speel ik piano en is mijn stem wel oke. Single en muziek is gewoon mijn passie.'

14Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:40 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn stak haar tong naar Malgior uit. Ze vond haarzelf helemaal niet knap, gewoon normaal. "Zing eens een stukje." zei ze opgewekt.

15Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:49 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior zuchtte. 'Mijn zang is echt niet geweldig, als ik nu moet zingen verwacht je er wat van..' Zei hij met een lachje

16Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:50 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn haalde haar schouders op. "Ik ben ook niet heel goed hoor." gaf ze toe. "Alsjeblieeeft?"

17Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:54 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior gooide zijn drankje achterover en gaf toen maar toe. 'It's empty in the valley of you're heart, the sun it shines as slowly as you walk..' Al snel zong hij het eerste couplet en refrein van The cave (mumford and sons) Zijn zang stem klonk leuk, goed zelfs, echt goed, alleen gewoon nét niet apart genoeg om het te maken in de muziek wereld, althans, vond hij

18Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 8:56 am

Amberlyn

Amberlyn

Met een glimlach luisterde Amberlyn naar hoe Melgior zong, het ging wel niet, zoals hij het noemde, het was gewoon goed. Haar voeten bewogen automatisch mee op het ritme van het liedje.

19Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 9:02 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior keek even naar haar en beet wat op zijn onderlip. Voor ze commentaar kon geven keek hij naar haar. 'Jou beurt.'

20Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 9:03 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn keek hem even verschrikt aan. "Wat? Ik? Waarom? Ik zong net al!" riep ze verschrikt uit. Ze hield er niet van om voor mensen te zingen, zelfs niet voor vrienden.

21Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 9:09 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior trok een pruillipje. 'Ik moest ook!'

22Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 9:12 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn trok een pruillip. "Oké, oké. Laat me even denken." Ze wilde een wat makkelijker lied. "Skies are crying, I am watching. Catching teardrops in my hands." Ze zong het eerste couplet en refrien van Skyscraper en stopte met zingen.

23Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 9:19 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior grijnsde. 'Je bent goed dame.' Zei hij en hij hief zijn glas op. 'Op jou? '

24Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 11:23 am

Amberlyn

Amberlyn

Amberlyn schudde licht blozend haar hoofd. "Op ons klinkt een stuk beter, vind je niet?" vroeg ze lachend.

25Het café          Empty Re: Het café vr mei 11, 2012 2:35 pm

Melgior Darren

Melgior Darren

Melgior lachtte even. 'Op ons!' Zei hij uiteindelijk en hij hief zijn glas wat verder op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Middeleeuws café

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum