LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Melgior Darren Loit

+2
Iluna
Melgior Darren
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Melgior Darren Loit Empty Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:14 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Volledige Naam: Melgior Darren Loit, vroeger was het Melgior Darren Smeeth, maar toen zijn vader hun verliet heeft hij zijn achternaam naar die van zijn moeder laten veranderen, puur omdat hij geen familie van zijn vader wou zijn.
Bijnaam: Melgior, Mel, Darren, het verschilt. Zijn moeder noemt hem zoiezo altijd Melgior Darren. Zijn vader heeft hij nooit gekent, maar zijn moeder zei hem ooit dat zijn vader hem Muppet noemde, die bijnaam krijgt hij nogsteeds door zijn kleine zusje die dat ooit van zijn moeder hoorde. Die bijnaam probeerde hij vroeger kwijt te raken, omdat zijn stem vroeger erg kinderlijk was. Net als een muppet. Nu heeft hij eigenlijk niet echt een specifieke bijnaam. Zijn enige échte ex noemde hem overigens altijd Olls maar dat is ook alweer een jaar geleden en sinds dien is het eigenlijk gewoon Melgior of Mell.
Leeftijd:Melgior is achtien jaar en drie maanden. Alleen geesstelijk is hij soms nog net drie, kan niet tegen zijn verlies, is kinderachtig en wil altijd gelijk, toch is hij soms ook heel serieus en volwassen. Hij kan erg serieus doen en soms wel iets te. Hij neemt zijn school bijvoorbeeld erg serieus, en een vriendinnetje ook. Maar dingen als nutteloze opdrachten of ruzie's neemt hij totaal niet serieus!
Welk Schooljaar? Melgior zit in zijn een na laatste jaar. Hij vind school best leuk, al zitten veel vrienden van hem enkele klassen hoger en gaat hij hun erg missen. Toch weet hij dat zijn school er niet onder moet lijden. Hij heeft niet vaak vrienden gehad en zal daarom zijn vrienden extra missen. Hij is nooit echt het populaire kindje geweest.
Geaardheid: Melgior valt op zowel mannen als vrouwen. Toch gaat zijn voorkeur uit naar vrouwen, hij is niet kieskeurig maar voelt zich gewoon eerder tot een meisje aangetrokken. Toch weet iedereen van hem dat hij ook op jongens valt. Zijn laatste relatie was overigens ook met een jongen, genaamd Christian. Helaas liep die relatie stuk omdat hij ging verhuizen, moeite heeft Melgior er niet meer mee en hij is opzoek naar de liefde.
InnerlijkMelgior is een lieve zorgzame jongen, hij is niet uit op het lichaam, maar op het meisje zelf. Hij is een echte heer al heb je zijn vertrouwen nou eenmaal niet snel gewonnen. Hij pakt je jas aan, schuift je stoel naar achter, houd deuren voor je open, ect. Hij is erg ouderwets. Jammer genoeg kan dit ook allemaal een val zijn, deze jongen is namelijk niet heel erg te vertrouwen. Hij is een echte flirt en toont zijn ware emoties niet graag. Melgior is een jongen van weinig woorden, hij praat niet veel en denkt veel. Hij is erg stil en je zult niet snel een goed gesprek met hem krijgen als je hem niet kent. Toch heeft Melgior woedde aanvallen, iets wat niet altijd even handig is, hij weet dit zelf en kan je er dan soms nog voor waarschuwen, maar soms is het te laat. Zijn vader heeft zijn moeder in de steek gelatgen en hij is erg bang ook ooit zo een vader te worden, daarom wil hij geen vader zijn. Hij wil nooit kinderen en vind alleen samen wonen met een vrouw een prima idee. Behalve dat valt hij ook op mannen,Hij houd erg an huisdieren en die zijn voor hem een soort 'vervanging' van kinderen, hij heeft twee katten, Mars en Peter Pan. Hij heeft ze echter al lang niet meer gezien, aangezien hij ze niet mee mocht nemen. Daardoor heeft Melgior twee gezichten om percies te zijn. Die gezichten zijn niet enkel en alleen ontstaan door zijn wat verleden en leven hem aan heeft gedaan, maar vooral door wat hij zichzelf aan doet. Dit gaat van zelf beschadeging, tot drugs en drank. Melgior is een erg onzekere jongen, die dit erg goed weet te verbergen. Zo heb je de lieve warme fijne Melgior, en de koude kille. Hij kan niet binnen enkelen tellen van karakter veranderen, dit heeft een periode van dagen, al zie je hem in die dagen dan snel en zwaar achteruit gaan. Soms pakt hij zichzelf weer op, minderd de zelfbeschadeging en groeit zijn zelf vertrouwen. En soms, verpest hij zijn leven nog meer dan hij al gedaan heeft. Zo is zijn kamer erg neutraal en kleur loos: Waarom zou hij een ilussie creeeren van wat het hart wil. Waarom zou hij doen alsof de wereld vol kleuren, eenhoorns en regenbogen zat. Dat zal Melgior, nooit begrijpen. Verder is Melgior erg laat met de pubertijd, waardoor hij erg klein is voor een jongen van zijn leeftijd. 1,75 wel gezegt. Dit is ook niet een van zijn sterkste kanten en ook dit geeft hem niet echt een zelfvertrouwenboost. Zo is ook zijn stem erg hoog en heeft hij nog niet de baart in de keel. Het begint te komen en daardoor is hij de laatste dagen erg schor, iets wat zijn humeur niet goed doet. Nu kan hij zich namelijk niet meer uitleven op de piano waarbij hij mee krijst. Zijn zusje vond hem altijd erg mooi kunnen zingen en spelen, en zijn leven is erg afhankelijk van een meisje dat hij nooit meer ziet. Zijn zusje.
Uiterlijk: Melgior heeft donkerbruin haar dat in de zon soms nog wel eens op blond wil lijken. Het hangt de helft van de tijd voor zijn groene ogen en rond zijn neus heeft hij kleine onopvallende sproetjes, enkel in de zomer wel. Zijn wenkbrauwen zijn donker en zijn huid erg bleek. Ondanks dat hij bijna altijd buiten te vinden is en van de natuur houd kleurt hij niet bij. Hij blijft de witte bleke melkfles.
Achtergrond Leven: Melgior zijn vader verliet hem toen hij klein was, zijn moeder heeft hem opgevoed maar erg breed heeft hij het nooit gehad. Hij was meer op straat dan thuis, omdat zijn moeder veel was gaan drinken om het verdriet weg te drinken. Hij wou niet zien hoe zijn moeder kapot ging en vluchtte daarom met zijn zusje naar buiten. Hij zorgde erg goed voor haar en ze was vrijwel alles voor hem. Nu geeft hij nog veel om haar, maar ziet hem weinig. Melgior stal vroeger veel, eten, geweren, drinken alles. Hij overviel veel winkels om rond te kunnen komen en werd met zijn 12e al snel het hoofd van het gezin. Toen hij naar een kostschool gestuurd werd door de overheid om hem manieren bij te brengen, heeft hij zijn moeder nog zusje nooit meer gezien. Hij ontving enkel brieven.
Ben je al lid van het genootschap?
Extra's Melgior rookt veel en heeft een brede mensen kennis, hij houd van dieren en tekent graag. Hij heeft een tatoeage op zijn rechter kuit met erop: I'm up to no good. Verder speelt Melgior piano, iets wat hij ook vreselijk leuk vind. Ook houd hij erg van lezen en verdwalen in spannende boeken. In piano spelen is hij voornamelijk goed en hij leeft zich hier erg in uit. Verder is hij zowel drugs als drank verslaafd, al is drank eigenlijk een hard drug. Hij houd erg van dieren, maar van bepaalde beesten zoals kippen moet hij niks hebben. Hij lust geen ei en vind deze dieren dus volkomen nutteloos.
Foto's

(heb ik al maar kan ik de komenden 7 dagen niet posten?)



Laatst aangepast door Melgior Darren Loit op do mei 10, 2012 4:20 am; in totaal 1 keer bewerkt

2Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:19 am

Iluna

Iluna
Admin

Lol, je hebt het lijstje van de site van mij en Naomi XD

https://la-arts.actieforum.com

3Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:21 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Haha ja, het is ook gewoon weer Oliver alleen dan íets anders met een andere naam xD

4Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:28 am

Jake Williams

Jake Williams

Oliver/Melgior I love you I love you

5Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:31 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Very Happy

Ik hoop dat het weer even leuk word als Plymouth!

6Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:31 am

Jake Williams

Jake Williams

Goede herrinneringen aaaaan <3

7Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:34 am

Iluna

Iluna
Admin

En ga maar mensen meeten - zoals mij.

https://la-arts.actieforum.com

8Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:36 am

Melgior Darren

Melgior Darren

hihi ja zeker! <3

Bring it on, noem een ruimte

9Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 4:44 am

sebastien

sebastien

Ahhh en mij Very Happy

10Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 6:28 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Noem een plek c:

11Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 6:58 am

Iluna

Iluna
Admin

Maakt mij niet zoveel uit :3

https://la-arts.actieforum.com

12Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 7:28 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Haha jaa daar schieten we niets mee op! Mijn kamer?

13Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 7:34 am

Iluna

Iluna
Admin

Sure.

https://la-arts.actieforum.com

14Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 7:48 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Ik begin wel.

15Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 7:53 am

Iluna

Iluna
Admin

I was one step ahead of you. Trololol

https://la-arts.actieforum.com

16Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit do mei 10, 2012 7:54 am

Melgior Darren

Melgior Darren

jij was gewoon super snel man haha

17Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:05 am

Amberlyn

Amberlyn

Voor je Nickname is het handig als je alleen je voornaam doet, dus alleen Melgior.

18Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:12 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Haha is cool, zal ik even veranderen. Voor een of andere stomme reden ben ik vanaf het begin gewend zijn volledige naam te doen.

19Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:13 am

Amberlyn

Amberlyn

Oh haha, ja, dat kan, haha. Maar zo'n lange naam, etc.

20Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:14 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Yeah I see, ist zo ook goed? (:

21Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:17 am

Amberlyn

Amberlyn

Just Melgior is helemaal top, maar dit gaat ookwel, al kunnen mensen nu wel verwart raken wat je achternaam is.

22Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:19 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Ieeeh ik vind Melgior Darren leuker staan haha, ik denk dat ik m zo laat.

Wanna meet?

23Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:28 am

Amberlyn

Amberlyn

Kan ook, xd.
Yeah, sure. Waar?

24Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:55 am

Melgior Darren

Melgior Darren

Zeg het maar! (:

25Melgior Darren Loit Empty Re: Melgior Darren Loit vr mei 11, 2012 1:59 am

Amberlyn

Amberlyn

Mijn kamer? Ik begin wel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Melgior's slaapplaats
» meet melgior!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum