LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Biologielokaal

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Biologielokaal Empty Biologielokaal za mei 05, 2012 3:22 am

Amberlyn

Amberlyn

Biologielokaal Foto17

2Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:23 am

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella liep het lokaal binnen met een paar boeken in haar armen. De eerste schooldag was altijd vreemd, iedereen was nieuw en bijna niemand kende elkaar. Ze liet een paar plukken van haar bruine haar voor haar ogen hangen en liep op een lege plek af. Ze liet de boeken met een klap op het stenen tafelblad vallen en schoof de stoel naar achter. Eens zien hoe het zou gaan verlopen.

3Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:31 am

Eleanor.

Eleanor.

Eleanor liep, lichtelijk in paniek, door de hal. Ze moest eigenlijk naar biologie, maar ze had werkelijk géén idee in welk lokaal ze moest zijn. Terwijl ze door de gangen liep keek ze op haar rooster, en ze bleef staan voor een lokaal. Hier moest het zijn. Voorzichtig deed Eleanor de deur open en ze zuchtte opgelucht toen ze enkele klasgenoten herkende. Helaas waren bijna alle plekken bezet, dus was ze gedwongen te zitten naast iemand die ze niet kende. Ze plofte naast een meisje neer, en zette haar tas naast de tafel. 'Hi,' zei Eleanor, en ze glimlachte naar het meisje naast haar.

4Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:35 am

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella keek op naar het onbekende meisje naast haar. 'He' zei ze. Ze kwam iets verder overeind en stopte een pluk haar achter haar oor. Het lokaal was al aardig volgestroomd en de les zou niet lang meer op zich laten wachten.

5Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:44 am

Eleanor.

Eleanor.

Het werd als maar drukker in het biologielokaal en de les stond op het punt te beginnen, maar Eleanor had nog geen zin in les en wou graag met iemand praten. 'Eleanor.' zei ze, terwijl ze haar hand uitstak naar het meisje.

6Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:49 am

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella pakte hem aan. 'Gabriella' zei ze, terwijl ze de hand van het meisje schudde. 'Wat vind jij tot nu toe van de school?'

7Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:52 am

Eleanor.

Eleanor.

'Geweldig. Maar dat vond ik vorig jaar ook al. Ik zit hier al een jaartje.' antwoordde Eleanor, terwijl ze haar hand weer terug trok. 'De school is alleen ontzettend groot, en ik weet nog steeds niet helemaal de weg.' ze grinnikte en haalde een hand door d'r haren.

8Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 12:55 am

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella dacht terug aan haar genante ervaring bij het vorige uur, toen ze het kleine kaartje dat ze gebruikt had om de weg te vinden op zijn kop had gehouden en zo het verkeerde lokaal in was gelopen. 'Dit is mijn eerste jaar hier, op aandringen van mijn oma. Is er nog iets wat ik over de school moet weten?'

9Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 1:04 am

Eleanor.

Eleanor.

'Ehm..' Eleanor dacht evn diep na. Zelf had ze niet veel meegemaakt vorig jaar, maar ze had het wel heel erg naar haar zin gehad. 'Niet echt, geloof ik. En anders moet ik daar zelf nog achter komen.' Ze werd abrupt stil toen de leraar biologie binnenkwam. Hij vertelde dat ze bezig gingen met een project, waar je partners bij nodig hebt. Meteen keek Eleanor naar Gabriella.

10Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 1:39 am

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella glimlachte. 'Zullen wij samen werken?' vroeg ze voorzichtig.

11Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 10:12 am

Eleanor.

Eleanor.

Eleanor knikte en glimlachte, en luisterde afwezig naar de uitleg van de leraar. Ach,vze zou straks wel aan Gabriella vragen wat nou de bedoeling was. Ze legde haar arm op de tafel en leunde op haar hand.

12Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 11:14 pm

Gabriella.

Gabriella.

Gabriella luisterde aandachtig naar het project. Waarschijnlijk zouden ze straks nog wel een lesbrief krijgen met uitleg. Biologie was niet echt haar favoriete vak, maar het zat standaard in haar pakket en ze kon er niet onderuit komen. Helaas.

13Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal za mei 12, 2012 11:47 pm

Eleanor.

Eleanor.

Na de uitleg van de leraar richtte Eleanor zich op Gabriella. 'Ik snap het niet helemaal, heb jij geluisterd?' vroeg ze verveeld. Biologie was al een vreselijk vak, maar de leraar was al helemaal saai. Hij praatte langzaam en articuleerde veel te veel. Niet leuk om naar te luistern dus.

14Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal zo mei 13, 2012 3:00 am

Gabriella.

Gabriella.

'Half, maar we zullen zo wel een lesbrief krijgen of zo. Hoop ik dan tenminste' antwoordde ze met een lichte glimlach. Ze mocht dit meisje. Blijkbaar was ze niet de enige die niks gaf om biologie.

15Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal ma mei 14, 2012 6:49 am

Eleanor.

Eleanor.

'Ik hoop met je mee.' zei Eleanor, waarna zij ook een glimlach op haar gezicht tevoorschijn toverde. Gabriella had gelijk, nog geen minuut daarna kwam de leraar aan met een groene brief, waar bovenaan in dikke koeienletters "PROJECT" stond. Eleanor las het even gauw door en kwam tot de conclusie dat ze daar wel even mee bezig zouden zijn. Het was de bedoeling dat ze een hele presentatie zouden voorbereiden, dat kregen ze niet in een les af. 'Zullen we anders vanmiddag aan het project werken?' vroeg ze aan Gabriella.

16Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal do mei 24, 2012 7:12 am

Gabriella.

Gabriella.

Ook Gabriella had de brief doorgelezen en keek Eleanor aan. 'Ja, is goed. Ik snap eigenlijk niet waarom docenten projecten doen, de meeste mensen gaan sowieso af tijdens een presentatie en de stof kunnen we makkelijk uit boeken leren. Maar ja, altijd beter dan huiswerk, dit kan je tenminste samen doen' Ze glimlachte.

17Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal vr mei 25, 2012 8:20 am

Sundry

Sundry

Zenuwachtig beet Sundry op haar lip toen ze op haar horloge zag dat het al laat was. Met geen idee waar ze naartoe zou moeten gaan, opende ze een willekeurige deur en zag tot haar grote opluchting dat dit het juiste lokaal was. Met rode wangen begaf ze zich snel naar een van de nog lege plekken en streek een pluk haren achter haar oor. Met gespeelde interesse keek ze naar het blaadje dat voor haar lag en ze glimlachte even toen ze zag dat het een project zou worden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum