LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Problemen met plaatjes.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Problemen met plaatjes. Empty Problemen met plaatjes. di mei 08, 2012 7:23 am

Keith

Keith

Hei, ik zie dat meerdere meiden last hebben met de plaatjes, dit doe je zo:

Code:
[img]LINK[/img]

Een plaatje heeft meestal twee links, een directe link, die je krijgt als je een plaatje aanklikt, en een link die je krijgt als je alleen het plaatje opent (zal ik nog uitleggen met een plaatje). Je moet de tweede hebben, anders doet hij het niet.

Ook handig, links:

Code:
[url=LINK]BESCHRIJVING[/url]

Hierbij maakt het niet uit welke link je neemt.

2Problemen met plaatjes. Empty Re: Problemen met plaatjes. wo mei 09, 2012 6:29 am

sebastien

sebastien

of ik los het zo even op XD

3Problemen met plaatjes. Empty Re: Problemen met plaatjes. vr mei 11, 2012 3:59 am

Jake Williams

Jake Williams

Kan een admin ook even veranderen dat je meteen plaatjes kan posten, nieuwe mensen kunnen maar een aantal plaatjes posten en dan niet meer totdat ze 7 dagen lid zijn.

4Problemen met plaatjes. Empty Re: Problemen met plaatjes. vr mei 11, 2012 4:11 am

sebastien

sebastien

Jake Williams schreef:Kan een admin ook even veranderen dat je meteen plaatjes kan posten, nieuwe mensen kunnen maar een aantal plaatjes posten en dan niet meer totdat ze 7 dagen lid zijn.

Dat zag ik maar het probleem is nog al moeilijk te vinden. xD

5Problemen met plaatjes. Empty Re: Problemen met plaatjes. vr mei 11, 2012 6:45 am

Amberlyn

Amberlyn

Ik ga zoeken Cool

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum