LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De pier....

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De pier.... Empty De pier.... di mei 08, 2012 6:27 am

Keith

Keith

De pier.... Flat,550x550,075,f
Searching for silence? You'll find it here. There are only waves, send from the see. x

2De pier.... Empty Re: De pier.... di mei 08, 2012 6:34 am

Keith

Keith

Keith x Iluna
Mijn handen frommelden in de zakken van mijn jas. Mijn blik was op de grond gericht. Mijn voeten tikte langs de pier. Ik had een vrij uur, heerlijk, en dus was ik de stad ingetrokken. Ik was uitgekomen op de pier, en de zee trok me mee. Ik hield van de zee, vroeger ging ik altijd surfen en klifduiken. Een glimlachje speelde langs mijn lippen. Na een paar minuten kwam ik uit op het einde. De stad was een veeg licht. De pier was donker, op een paar, hoge lantaarnpalen na. De zee ruiste langzaam, en de golven sloegen tegen de houten palen. Het geluid bracht me tot rust. Er was niemand anders. Ik leunde met mijn armen op de reling, en keek over het oneindige blauw.

3De pier.... Empty Re: De pier.... di mei 08, 2012 9:07 am

Iluna

Iluna
Admin

Iluna had zich onder de pier verstopt, ze was een tijdje achtervolgd door een of andere creep en haar laatste optie was naar haar mening een nat pak. Ze klom met een soepele beweging op de pier, uit het lauw-warme water. Ze zag weinig, het vage licht weerhield haar van duidelijk te zien, maar de contouren van de persoon die ze zag, waren duidelijk anders dan die van de gezette man van eerder. Ze kneep haar lange haren uit en deed een poging tot het uitknijpen van haar t-shirt.

https://la-arts.actieforum.com

4De pier.... Empty Re: De pier.... vr mei 11, 2012 11:22 pm

Noah

Noah

Noah zat aan het einde van de pier. Zijn benen hingen over de rand naar beneden en hij wiebelde ze wat heen en weer. Zijn blik was op de lucht gericht. Het was al donker, dus je kon de sterren perfect zien. Hij glimlachte er even bij. In Ierland zaten er altijd wel wolken voor, maar hier was de lucht zo helder als wat.

5De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 3:35 am

Mirre

Mirre

kunnen we hier wel gewoon meeten???
volgens mij zijn iluna en Keith hier al bezig...

6De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 3:39 am

Noah

Noah

Er kunnen best meer personen op een plek zijn, plus ze hebben sinds dinsdag al niet meer gepost :'D

7De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 3:42 am

Mirre

Mirre

Oke... Als jij het zegt (:

(ik stuur vanavond weer wat, moet nu werken.)

8De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 3:44 am

Noah

Noah

Haha okay~

9De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 4:46 am

Iluna

Iluna
Admin

Eigenlijk kunnen er niet meerdere mensen op een plek meeten, maar Keith reageert niet....

https://la-arts.actieforum.com

10De pier.... Empty Re: De pier.... za mei 12, 2012 9:05 am

Mirre

Mirre

Dusssss...... Mogen wij hier verder of moeten we ffies een ander plekje zoeken?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum