LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik dump al mijn ideeën even hier (:

+3
Amberlyn
Iluna
Keith
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:32 am

Keith

Keith

Oké, hier komen ze:

1. Chatbox; Dit is een chat die je in kan stellen hier op actieforum.
2. Quick Reply; Dit is een functie waardoor je onder aan elk topic een nieuwe reactie kan invullen.
3. Subboards; Omdat er misschien meerdere mensen bij het zwembad, of in de slaapzalen willen reageren, maak je subboards. Deze subboards geef je de naam bijvoorbeeld 'Slaapzaal', en hier kan je dan een plaatje bij doen. Vervolgens kunnen de leden zelf topics maken waarin ze iets doen. Hiermee kan je ook de gebeurtenissen makkelijker terugvinden.

Iluna

Iluna
Admin

Keith schreef:Oké, hier komen ze:

1. Chatbox; Dit is een chat die je in kan stellen hier op actieforum.
2. Quick Reply; Dit is een functie waardoor je onder aan elk topic een nieuwe reactie kan invullen.
3. Subboards; Omdat er misschien meerdere mensen bij het zwembad, of in de slaapzalen willen reageren, maak je subboards. Deze subboards geef je de naam bijvoorbeeld 'Slaapzaal', en hier kan je dan een plaatje bij doen. Vervolgens kunnen de leden zelf topics maken waarin ze iets doen. Hiermee kan je ook de gebeurtenissen makkelijker terugvinden.

Die eerste kunnen we doen, die andere snap ik geen flikker van.

https://la-arts.actieforum.com

Keith

Keith

Iluna schreef:
Keith schreef:Oké, hier komen ze:

1. Chatbox; Dit is een chat die je in kan stellen hier op actieforum.
2. Quick Reply; Dit is een functie waardoor je onder aan elk topic een nieuwe reactie kan invullen.
3. Subboards; Omdat er misschien meerdere mensen bij het zwembad, of in de slaapzalen willen reageren, maak je subboards. Deze subboards geef je de naam bijvoorbeeld 'Slaapzaal', en hier kan je dan een plaatje bij doen. Vervolgens kunnen de leden zelf topics maken waarin ze iets doen. Hiermee kan je ook de gebeurtenissen makkelijker terugvinden.

Die eerste kunnen we doen, die andere snap ik geen flikker van.

Whaha, ik zoek het even op (:

Amberlyn

Amberlyn

Ik snap de 3e niet, wat is daar het nut van? Je kan nu toch ook naar Slaapkamers en dan daar reageren, etc.

Iluna

Iluna
Admin

Sowieso; als er meer mensen willen meeten bij het zwembad, moeten ze of ergens een tweede zwembad maken - bijvoorbeeld als er een openluchtbad is, een overdekt zwembad of in de school een trainingsbad.

https://la-arts.actieforum.com

Amberlyn

Amberlyn

Of ze gaan daar als andere weg zijn.

Kris

Kris

OP Magic High School maakten we ook vaak gebeurtenissen aan, dat is ook wel chill ^^ Dus ipv bijvoorbeeld gewoon zwembad - Watergevecht bij het zwembad. Dan heb je ook meteen een leuk onderwerp XD

Amberlyn

Amberlyn

Dat kunnen we beter even later in het verhaal doen, want nu zijn er ook nog wat mensen die niks van de site snappen, etc.

Kris

Kris

Het is ook maar een idee XD Anders krijg je soms van die topics waarin op pagina 9 bijvoorbeeld nog niks gebeurd is hahaha. Bij wijze van spreken dan :p

10Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:45 am

Amberlyn

Amberlyn

Echt waar? Hmm, ik heb eigenlijk altijd wel iets wat me bezighoudt, en je meet natuurlijk met meerdere mensen ook, etc. Je kan ook echt ALLES typen hier, op gSm niet. Wil je uitgebreide seks, bijvoorbeeld, dan doe je dat? Be creative.

11Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:46 am

Iluna

Iluna
Admin

Kris schreef:OP Magic High School maakten we ook vaak gebeurtenissen aan, dat is ook wel chill ^^ Dus ipv bijvoorbeeld gewoon zwembad - Watergevecht bij het zwembad. Dan heb je ook meteen een leuk onderwerp XD

Je kan ook met een groepje - er is ook een kans op een gezamelijke meeting - meeten en dan afspreken bij het zwembad en een watergevecht houden, het moet niet al te ingewikkeld worden.

https://la-arts.actieforum.com

12Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:47 am

Keith

Keith

Haha, ik ben het gewoon anders gewend, maar ik zal moeten omschakelen zie ik c:

Die tweede:

Beheerderspaneel -> Algemeen -> Messages and e-mails -> Configuratie -> Allow Quick Reply : JA

Hierdoor kan je gelijk bij het bericht posten, ipv eerst op 'Reply topic' te klikken, is makkelijker en sneller (:

13Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:48 am

Noah

Noah

Nouja, MHS is ook een beetje snel dood gegaan deze keer, dus misschien is het niet zo handig om dat voorbeeld te volgen :'D

14Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:49 am

Amberlyn

Amberlyn

Haha, Quick reply kan opzich nog wel, denk ik.

15Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:49 am

Kris

Kris

Lol, dat heeft hele andere redenen ^^ Maar ik vind het allemaal best hoor :') Wie was jij op MHS btw? hahah

16Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:50 am

Noah

Noah

Kris schreef:Lol, dat heeft hele andere redenen ^^ Maar ik vind het allemaal best hoor :') Wie was jij op MHS btw? hahah

Valerie c: Jij?

17Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:50 am

Amberlyn

Amberlyn

Yeag. Quick reply

18Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:52 am

Kris

Kris

Noah schreef:
Kris schreef:Lol, dat heeft hele andere redenen ^^ Maar ik vind het allemaal best hoor :') Wie was jij op MHS btw? hahah

Valerie c: Jij?

Ohoh volgensmij heb ik dan al vaker op RPG sites met jou gezeten ahaha ik was voornamelijk Joey XD en daarvoor nog iemand maar ik ben dr naam al vergeten en had absoluut geen klik met dat personage ahah

19Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:52 am

Keith

Keith

Ik vind dit handiger hoor? 8D

20Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:53 am

Amberlyn

Amberlyn

Mwah, ik doe het op een ander forum ook zo, maar Post Reply is ook handig. We hebben de chat ook btw.

21Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 3:54 am

Noah

Noah

Kris schreef:
Noah schreef:
Kris schreef:Lol, dat heeft hele andere redenen ^^ Maar ik vind het allemaal best hoor :') Wie was jij op MHS btw? hahah

Valerie c: Jij?

Ohoh volgensmij heb ik dan al vaker op RPG sites met jou gezeten ahaha ik was voornamelijk Joey XD en daarvoor nog iemand maar ik ben dr naam al vergeten en had absoluut geen klik met dat personage ahah

Hahaha zou best kunnen C:

22Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: zo mei 06, 2012 9:23 am

Jake Williams

Jake Williams

QUICK REPLY IS KOEL! YEAH

sorry...

23Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: wo mei 09, 2012 8:27 am

Eleanor.

Eleanor.

De chat doet het niet bij mij xd

24Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: wo mei 09, 2012 8:33 am

Iluna

Iluna
Admin

Er staat in het onduidelijk inloggen, bovenin, moet je even arceren

https://la-arts.actieforum.com

25Ik dump al mijn ideeën even hier (: Empty Re: Ik dump al mijn ideeën even hier (: do mei 10, 2012 6:07 am

Jake Williams

Jake Williams

als je mij admin maakt, kan ik de kleuren wel veranderen voor je? xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum