LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kai Cho / Cho Kyuhyun

+2
Kris
Kai
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 12:02 pm

Kai

Kai

Volledige naam: Kai Cho (Amerikaanse naam) Cho Kyuhyun (koreaanse naam.
Bijnaam: Kai bai bo (Wat Steen, Papier, schaar betekent in korea). Ook wel gewoon Kai genoemd, aangezien zijn naam al makkelijk is en niet af te korten valt.
Geboortedatum: 03'02'1994
Familie: Kai's ouders komen van hele verschillende af komsten. Kai's moeder is geboren in Korea, ze is echter verhuisd naar Amerika vanwege de langdurige "oorlog" tussen noord en zuid Korea. Nadat ze daar haar leven weer volledig had opgepikt ook al woonde haar hele familie nog in Korea, heeft ze zichzelf een beetje kunnen inburgeren. Al was haar Engels niet goed, kon ze zich nog grotendeels staande houden. Zij ontmoette daar een man, dankzij haar baan. Hun relatie werd beter en beter met de dag en na ruim 2 jaar van daten kwamen ze in een relatie. Na 2 jaar werd duidelijk dat ze zwanger was van haar eerste kind ook bekend als Victoria Cho (Koreaanse naam Cho Ahra). 2 jaar later was hun tweede kind in komst, Kai. 5 jaar na Kai's geboorte kwam zijn vader erachter dat zijn vrouw al ruim 1,5 jaar vreemd ging. Hij heeft de relatie beëindigd, sindsdien hebben ze elkaar niet meer gezien. Hij wist dat ze terug verhuisd was naar Korea en heeft verder nooit meer wat van haar gehoord. Tot op deze dag is Kai nog steeds boos op haar door die reden. Kai's relatie met zijn vader en oudere zus is erg close.
Nationaliteit: Koreaans/Amerikaans
Innerlijke kenmerken: Kai is een vrij slimme jongen, al sinds jongs af aan was hij goed in wiskunde en natuurkunde. Al leerde hij nooit veel wist hij altijd wel goede cijfers te halen. In zijn vrije tijd speelt hij vaak games, onder andere starcraft. Je kan hem eigenlijk wel een nerd noemen. Kai heeft een vrij groot ego. Hij is erg vol van zichzelf en zal zichzelf vaak complimentjes geven. Vaak komt het voor dat hij beweerd gelijk te hebben maar het uiteindelijk dus niet zo is, hij zal er dan alles aan doen om ervoor te zorgen dat hij gelijk krijgt, hij houd er niet van om in te geven. Kai maakt af en toe wel eens opmerkingen die onbedoeld gemeen of kwetsend kunnen zijn, hier wordt hij ook vaak op gewezen. Hij is erg 'stubborn' en zal bij zijn punt blijven als hij die eenmaal heeft gemaakt. Hij is niet bepaald iemand die er van houd als iemand hem aanraakt, hij is erg streng wat betreft zijn 'personal space'. Zodra Kai iemand heeft waar hij om geeft zal hij het vrij moeilijk vinden om te vertellen dat hij ook werkelijk om die persoon geeft, aangezien hij wat ongemakkelijk is in het uiten van zijn gevoelens. Hij houd vaak zijn echte gevoelens ook voor zich, doordat hij dat vaak doet kan het wel eens zijn dat zijn gevoelens gewoon letterlijk van zijn gezicht af te lezen zijn. Kai zal over zijn dierbaren erg 'protective' zijn en zal niet iedereen zomaar de kans geven om aan ze te komen. Hij vergeeft mensen niet snel als ze iets fout hebben gedaan, al zou hij zelf wel snel iets vergeven willen worden als hij zelf iets fout zou doen. kortom Kai is een jongen met veel gevoelens die hij voor zichzelf houd en niet uit, hij kan af en toe wat ongemakkelijk overkomen maar zijn flitsende ego zal ervoor zorgen dat je je wat gemakkelijker om hem heen voelt.
Uiterlijke kenmerken: Kai is vrij lang voor een Aziaat, aangezien hij 183 centimeter lang is. Hij heeft een litteken op zijn buik van een auto ongeluk dat hij heeft gehad waarbij hij de kans had om het niet te over leven. Hij heeft niet de meest mannelijke bouw. Hij is vrij dun, al houd hij van eten, hij komt niet snel aan. Hij draagt vaak makkelijk zittende kleding, en is niet echt een persoon die let op wat de nieuwste mode is. Je zal hem ook nooit met een pet op lopen, want hij heeft besloten dat dat hem totaal niet staat. Zijn haren zijn al meerdere keren verschillende kleuren geweest, maar hij houd het toch liever op bruin haar. Het meest opvallende aan zijn gezicht zijn zijn lippen. Hij krijgt vaak complimenten over dat zijn lippen mooi zijn aangezien zijn mond hoeken net iets omhoog staan. Kai is best confident over zijn uiterlijk en zal daar af en toe over opscheppen.
Extra's: Hij vermaakt zich soms door te zingen, ook al heeft hij nooit officiële lessen gehad. Ook vind hij buiten gamen en zingen het leuk om andere te irriteren door grapjes met ze uit te halen, al laat hij het nooit te ver gaan.
Op gSm ben je: Baengsin
Foto's:


Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3kbnvyzxU1rp45hwo1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3k5dznqyX1rudmuoo1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3k2kp0rCV1rn3ie0Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3k0dbfV0l1qd2p8ho1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3jt411CVm1r6gabco1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3jp9d3TMO1qff8imo1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3jilh3z2K1r7fo28Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3jcbvAgc71rv78ijo1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3jaeuCgme1rtyecao1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3j7grbhhn1qbjdaoo1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3j59xOJ4E1qcodn5o1_500Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3j3zfvu1u1r65zsbKai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3j6dxKcyb1qbs5pg

2Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 10:30 pm

Kris

Kris

Hihihi hoi <3 ik heb nog een leuke gif voor je!!! :'D

Kai Cho / Cho Kyuhyun Tumblr_m3kx8oGpCm1qjw09yo1_500

sdmfskjfhjskfh <3

3Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 10:37 pm

Iluna

Iluna
Admin

Jullie plaatjes zijn Koreaanse celebs, of niet soms?

https://la-arts.actieforum.com

4Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 10:45 pm

Kris

Kris

Ohh ja, toen ik voor t eerst keek stonden er nog geen regels op de site en ben ik gewoon begonnen aan mn personage :p Ik zie t nu pas staan ^^ Maar verwijder mijn personage dan maar want ik heb mijn personage op zn uiterlijk afgesteld en ik heb vrij weinig zin om weer een nieuwe te gaan bedenken XD Sorry haha


EDIT: maar ik vraag me wel af waarom het verboden is, aangezien veel celebs er nog redelijk normaal uitzien lol. Dat Nicki Minaj verboden is bijvoorbeeld snap ik, maar verder ;p

5Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 11:04 pm

Iluna

Iluna
Admin

Kris schreef:Ohh ja, toen ik voor t eerst keek stonden er nog geen regels op de site en ben ik gewoon begonnen aan mn personage :p Ik zie t nu pas staan ^^ Maar verwijder mijn personage dan maar want ik heb mijn personage op zn uiterlijk afgesteld en ik heb vrij weinig zin om weer een nieuwe te gaan bedenken XD Sorry haha


EDIT: maar ik vraag me wel af waarom het verboden is, aangezien veel celebs er nog redelijk normaal uitzien lol. Dat Nicki Minaj verboden is bijvoorbeeld snap ik, maar verder ;p

Ik zal deze even met Claudia bespreken, omdat veel mensen deze twee niet zullen kennen, maar de reden daartoe is dat het nogal vervelend is dat mensen met een Miley Cyrus, of een Taylor Swift spelen, omdat je dan weinig nog aan de verbeelding over laat - vaak zelf zijn de personages erg gebaseerd op de werkelijke persoon.

https://la-arts.actieforum.com

6Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 11:31 pm

Kai

Kai

Ach ja, als het echt een probleem is kan ik makkelijk de foto veranderen (:

7Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 11:33 pm

Eleanor.

Eleanor.

Lol, er zijn nu al twee Koreaanse jongens Wink

8Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 11:35 pm

Iluna

Iluna
Admin

Kai schreef:Ach ja, als het echt een probleem is kan ik makkelijk de foto veranderen (:

Zodra Claudia online komt, bespreek ik jullie twee met haar.

https://la-arts.actieforum.com

9Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun za mei 05, 2012 11:40 pm

Kai

Kai

Eleanor. schreef:Lol, er zijn nu al twee Koreaanse jongens Wink

Ach ja, zijn ook gewoon mensen toch haha.

10Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun zo mei 06, 2012 2:55 am

Amberlyn

Amberlyn

Hmm, ik ken hem niet, van mij mag hij, deze keer. (:

11Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun zo mei 06, 2012 2:57 am

Kai

Kai

Amberlyn schreef:Hmm, ik ken hem niet, van mij mag hij, deze keer. (:

Oh mooi zo ;D

12Kai Cho / Cho Kyuhyun Empty Re: Kai Cho / Cho Kyuhyun vr mei 25, 2012 3:19 am

sebastien

sebastien

kom tot leven

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum