LA arts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een school voor getalenteerde kinderen met een droom.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gabriella Ashmir

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gabriella Ashmir Empty Gabriella Ashmir za mei 05, 2012 9:31 am

Gabriella.

Gabriella.

Volledige naam:
Gabriella Ashmir

Bijnaam:
Ash

Geboortedatum:
16 November 1994

Familie:
Toen Gabriella 14 was en haar broertje net vier zijn haar ouders overleden in een auto ongeluk. Gabriella was er kapot van en is sindsdien niet meer de oude. Ze is in één klap volwassen geworden en kan op het eerste gezicht nogal hard overkomen.Ze leeft nu bij haar oma in Californië samen met haar broertje, nu zeven jaar. Haar opa is een jaar geleden gestorven. Verder heeft ze in Europa nog een oom en tante, maar die ziet ze nooit. Meer familie heeft ze niet.

Nationaliteit:
Ze komt oorspronkelijk uit Florida maar is verhuisd naar Californië omdat haar oma daar woont.

Innerlijke kenmerken:
Gabriella is erg rustig maar kan slecht tegen eenzaamheid. Het eerste contact leggen vind ze lastig, maar zodra ze iemand eenmaal beter heeft leren kennen is ze erg open. Ook heeft ze een vrij droog gevoel voor humor en houd ze erg van sporten. Zo nu en dan overspoelt een gevoel van verdriet haar, meestal 's nachts. Dit komt nog voort uit het verliezen van haar ouders. Maar meestal is ze vrolijk, of verbergt ze haar gevoelens. Er over praten doet ze niet omdat ze vindt dat dit iets is wat ze voor zichzelf moet houden en wat ze zelf moet zien te verwerken.

Uiterlijke kenmerken:
Ze heeft stijl bruin haar en blauwe ogen. Ze is rond de 1.75 meter lang en vrij dun. Omdat ze zo veel sport is ze redelijk gespierd, maar niet zo erg dat het duidelijk zichtbaar is. Ze heeft een vrij lichte huidskleur die nauwelijks bruin wordt als de zon er op heeft gestaan, maar daar is ze aan gewend en dit vindt ze niet erg omdat haar familie precies hetzelfde is. Ze is dus geen buitenstaander.

Extra's:
Kan erg goed zingen maar is meestal te onzeker om dit te laten horen. Op zeldzame momenten zingt ze uit zichzelf, maar altijd rustige nummers die een betekenis voor haar hebben. Ze houd niet echt van pop muziek omdat ze dat geen échte muziek vindt.


Foto's:

2Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir zo mei 06, 2012 12:22 am

Iluna

Iluna
Admin

Gabriella Ashmir App10

https://la-arts.actieforum.com

3Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir zo mei 06, 2012 12:27 am

Gabriella.

Gabriella.

Iluna schreef:Gabriella Ashmir App10
Haha, yeah Cool

4Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir zo mei 06, 2012 8:16 am

Eleanor.

Eleanor.

Ik heb haar op Deviant Art gezien! Haha, ik dacht er nog over na om haar te doen, maar ze paste niet bij mijn personage Wink

5Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir zo mei 06, 2012 9:39 am

Gabriella.

Gabriella.

Eleanor. schreef:Ik heb haar op Deviant Art gezien! Haha, ik dacht er nog over na om haar te doen, maar ze paste niet bij mijn personage Wink
Ik vond haar wel stoer, vooral nog die afbeeldingen waar ze een hoedje op heeft Cool

6Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir za mei 12, 2012 12:10 am

Eleanor.

Eleanor.

Gabriella. schreef:
Eleanor. schreef:Ik heb haar op Deviant Art gezien! Haha, ik dacht er nog over na om haar te doen, maar ze paste niet bij mijn personage Wink
Ik vond haar wel stoer, vooral nog die afbeeldingen waar ze een hoedje op heeft Cool

Well, ze is stoer (:

7Gabriella Ashmir Empty Re: Gabriella Ashmir vr mei 25, 2012 3:22 am

sebastien

sebastien

kom tot leven

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum